Water for Elephants

Evo dragi moji vratih se ja sa odmora, nije me bilo desetak dana ali vi vidim na niste odustali od ovog našeg zajedničkog mesta okupljanja i iz tog razloga vam se puunooo zahvaljujem. Usput sam i odgledao jedan zanimljiv film. Moram priznati da je film sa  glumcima koje baš nešto ne gotivim na prvom mestu mislim na precenjenu Ris Viterspun (Legalna plavuša) ali šta je tu je tako se namestilo pa daj da odgledam film.

Radnja prati jednog mladića Jakoba Jansena koji u vreme Velike depresije od perspektivnog veterinara na studijama postaje osoba koja se bori da preživi i koga put navodi da se pridruži jednom cirkusu gde upoznaje jednog slona i jednu devojku. Za ostatak filma postaraćete se sami 🙂

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Temperstardes 13 septembra, 2011 - 8:46 pm

    Gledao. Odličan film. 🙂
    Postoji i knjiga…

    • #2 od strane Marko - Buki blog 13 septembra, 2011 - 9:29 pm

      Cuo sam da postoji knjiga sad kad sam trazio sliku za naslovnu stranu…izbacio mi gomilu slika za knjigu …Bas mi se dopao film kao sto kazem ne podnosim glavnu glumicu , jer nesto mi nekako kod nje smeta 🙂

  2. #3 od strane Suzana J. 14 septembra, 2011 - 6:40 am

    e jbg sad se vise ne daje u areni, a ja nisam pirat k’o ti! 😛 a htela sam da ga gledam, no je i mene riz odvracala…

    • #4 od strane Marko - Buki blog 14 septembra, 2011 - 11:25 am

      meni je Riz toliko odvratna da nemam reci ali ovde je film dobar tako da je ona na svu srecu sporedan lik 🙂

      • #5 od strane Suzana J. 14 septembra, 2011 - 11:41 am

        ako ti je odvratna kao meni natali(ja) portman, onda potpuno razumem tvoju agoniju 😀

    • #6 od strane Marko - Buki blog 14 septembra, 2011 - 2:02 pm

      hahah carice hehe dobro si se setila eto vidis 🙂

  3. #7 od strane srebrnastopaperje 14 septembra, 2011 - 1:38 pm

    Odlican film!

    • #8 od strane Marko - Buki blog 14 septembra, 2011 - 2:01 pm

      znaci opet nisam omanuo 🙂

  4. #9 od strane malabreskva 14 septembra, 2011 - 5:35 pm

    Gledaću obavezno, sviđa mi se glavni lik 🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog 14 septembra, 2011 - 5:36 pm

      nisam malog gledao do ovog filma nikada , dobro je odigrao 🙂

      • #11 od strane malabreskva 4 oktobra, 2011 - 6:51 pm

        Odgledala po tvojoj preporuci, filmić je fantastičan. Hvala!!!

      • #12 od strane Marko - Buki blog 4 oktobra, 2011 - 8:30 pm

        Drago mi je da ti se svideo 🙂

  5. #13 od strane Internet i Marketing 15 septembra, 2011 - 8:01 pm

    Ja nisam gledala film, ali sam pročitala knjigu jer se nalazi na svim mogućim listama bestseller-a. S obzirom da se kotira kao knjiga koja se obavezno treba pročitati, očekivala sam mnogo. Knjiga jeste zanimljiva, drži pažnju, ali da je neko remek delo književnosti, to nikako. Pre limunada. Pretpostavljam da je i film takav – nešto što gledaš kad ti se prispava, s manje od četvrtine mozga. Baš za odmor! 🙂

    • #14 od strane Marko - Buki blog 15 septembra, 2011 - 10:06 pm

      U autobusu vracajuci se sa odmora sam i gledao…Christof Waltz glumac je odigrao opet za Oskara , ovo ostalo je onako bajkovito umotana prica koja dobro dodje 🙂

  1. Water for Elephants | www.blogovnik.com

Postavi komentar