Skyfall

007-Skyfall-Wallpaper-Iphone

Ne smem ni da pogledam kad sam napisao prethodni članak ovde na blog i koliko je vremena prošlo. Svaki naredni članak mi počinje sa još većim razmakom između tekstova. Lajf is bič….

Tema današnjeg “broja“ je jedan od  filmova o Džejms Bondu koji sam tek nedavno pogledao tri godine od premijere. Nešto mi Danijel Kreg nije legao od početka jer mi ne deluje kao dostojan da bude Bond, ali jbg pogreši čovek. Glumi stvarno kao car i ovo je možda i najbolji film o najekranizovanijem agentu koji je do sada snimljen. Vredi svaku ocenu na IMDB!

Zašto je ovaj Bond drugačiji?

1-Ima neku priču i nije svaka priča za sebe, već neki kontinuitet.

2-Havijer Bardem glumi, mislim da je to dovoljno… i može da konkuriše i ovde za Oskara

3-MI6 nije nedodirljiva

5-Saznajemo nešto više ko je stvarno Džems Bond

Dovoljno je od mene, ko nije gledao mogli bi da pogledate…

Marko Burazor

 

, , ,

  1. Ostavite komentar

Postavi komentar