Muzika iz filma Kum

Kum nije dugme … Ništa bez najboljeg antologijskog filma i serijala ujedno. Poslušajte najbolje numere prema Buki blog-u iz ove trilogije!! Kad slušam numere koje biram za vas shvatim koliku emociju ima ova muzika. Nino Rota će ostati večno upamćen, svaka mu čast (znam da zvučim ko Bata Stojković iz Maratonaca!!!!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane cakulanje septembar 15, 2011 - 8:55 am

    To je to!!😆

    • #2 od strane Marko - Buki blog septembar 15, 2011 - 11:26 am

      I ja kazem to je to🙂

  2. #3 od strane nenad77 septembar 15, 2011 - 2:07 pm

    Odličan nikada prevaziđen film,od onih koji se mogu svakako gledati više puta,a muzika vrhunska😉

    • #4 od strane Marko - Buki blog septembar 15, 2011 - 5:43 pm

      veruj mi od kad sam napravio ovaj clanak stalno mi je ukljucena ova muzika i ostrim se da ponovo gledam Kuma a gledao sam ga bar 30 puta…jer sve mislim da mi je promakla neka rec, recenica🙂

  3. #5 od strane dudaelixir septembar 15, 2011 - 8:00 pm

    Ma, muzika je fenomenalna kao i svi delovi Kuma. Kad kod se prikazuje na tv ja gledam. Luda sam za mafijom! I što ti kažeš, svaki put mi se učini da sam pročitala po nešto novo!🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog septembar 15, 2011 - 10:01 pm

      ma po meni nema dobrog filma bez dobre muzike , jer ona nekako daje dubinu filmu🙂

  4. #7 od strane Lugar septembar 16, 2011 - 6:14 am

    10+ za Buki blog.🙂 . Žao mi je Apolonije😦 . Spadam u one koji su trlogiju gledali mnogo puta. Da te podsetim da odgledaš „Čast Pricijevih“ sa Nikolsonom.🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog septembar 16, 2011 - 10:11 am

      Hvala ti Lugare na komplimentima …spremam jedan interesantan clanak danas uvece cu ga pustiti:)
      Apolonija je bas bila ko secer …sto je najgore ja sam mislio da je ona u stvarnosti poginula, kad ono ona ziva i zivi u Rimu…
      Podsetio si me i trazim odmah torrent ovog momenta da skinem film🙂

  1. Muzika iz filma Kum | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

