Alan Ford – Šuplji zub

Dragi moji na Buki blogu nikad nije mirno, stalno pravimo neki miks hehe…sad kad sam se vraćao iz grada pala mi je ideja da bi možda neko voleo da pročita neki stari strip, jer ipak stripovi kod nas su bili veoma popularni, a pogotovu Alan Ford koji na ovim prostorima je bio zakon. Iskren da budem mnogo veći ljubitelj stripova je moj brat nego ja, mada posle njegovog detaljnog čitanja ja bih uzeo isti da ga malo prelistam. Tako da nisam totalno van priče 🙂

Za sve one pasionirane ljubitelje stripova, predtavljam vam Alana Forda u epizodi Šuplji zub.

Uživajte !

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Ivan M 15 marta, 2011 - 6:32 pm

    Dobra fora matori! Procitacu cim budem imao vremena 🙂 pozz

    • #2 od strane Marko - Buki blog 15 marta, 2011 - 6:34 pm

      Totalno spontano se stvorila ideja …:)

  2. #3 od strane dudaelixir 15 marta, 2011 - 6:41 pm

    Odlična ti je ovo ideja. Nikada nisam čitala Alana Forda jer mi je to uvek bilo nekako za „dečake“.
    Ja se sećam nekih novina, kada sam bila klinka, u kojoj je izlazila Porodica Tarana. To mi je uvek bilo jako smešno i jedva sam čekala da tata stigne s posla da mu otmem novine i pročitam taj stripić!
    Pročitaću i Alana, baš da vidim o čemu se radi! 🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog 15 marta, 2011 - 6:43 pm

      Mene je stariji brat umesto da me salje po burek 🙂 slao da kad idem do prodavnice da mu kupim Alana Forda…:)

  3. #5 od strane Lugar 17 marta, 2011 - 7:57 am

    Marko, odlična ideja. Alan Ford nosi jedan poseban senzibilitet. Neke generacije, gde spada i moja, ne mogu da zamisle svoje sazrevanje bez Alana Forda. Još jednom hvala na ovom daru.

    • #6 od strane Marko - Buki blog 17 marta, 2011 - 9:48 am

      Nema na cemu, pokusacu da darujem jos mnogo 🙂

  1. Alan Ford – Šuplji zub | www.blogovnik.com

Postavi komentar