Now You See Me

Now-You-See-Me-Wallpaper-01

Posle gomile drugih i trećih delova neinovativnih i ispošćenih franšiza koje svojim pompenznim marketing budžetima pune bioskopske sale , dolazi jedan interesantan film koji drži pažnju svo vreme, na momente i dovodi da se smejete do  suza.

Godina je 2013-ta i  imamo pobednika! Najbolji film koji sam gledao ove godine je Now You See Me ili kako su ga naši majstori prevoda preveli Velika Iluzija. Glumačka postava je više nego moćna Morgan Frimen, Majkl Kejn, Mark Rufalo, Vudi Harelson, onaj mali iz filma o Cukenbergu, ma prepoznaćete ih🙂

Radnja filma prati četiri pa recimo mađioničara/iluzioniste, od kojih  svako ima svoju magiju i sposobnost. Njih nepoznata osoba okuplja i daje im moćan alat u rukeuy uslov da ispune jedan veliki zadatak. Nije sve onako kako izgleda i svi imaju svoje mesto u slagalici. Uživajte filmu! Spoiling  zabranjen

Kao i uvek velikodušan sam, evo vam trejlera i vozdra🙂

Marko Burazor

@Buki_blog

 

, , , , ,

  1. #1 od strane Branko Baćović jul 14, 2013 - 4:24 pm

    Ti bi bre mogao da napravis sajt… Gde u gradu… by Buki…

  1. Now You See Me | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

