To Rome with Love

to-rome-with-love-poster-hd

Malo ko zna da je Buki blog, nastao sa člankom o filmu Whetever Works (Vudija Alena), taj članak nije među živima jer je  delovao kao da sam ga pisao u pijanom stanju, ali je dobro poslužio da se naučim kako ovo sve funkcioniše na WP. Kad sam se naučio, bacio sam to mače u vodu, sva sreća pa je naučilo da pliva, pa evo isplivava 300 članaka kasnije u ovom članku.

No, da krenemo ovaj pismeni rad na temu najnovijeg filma To Rome with Love, meni gotivnog Vudi Alena kojeg ili volite ili ne, ali morate da mu priznate da čovek  zna da napravi film čim se tolike zvezde utrkuju da budu u njegovom filmu bez honorara.  Otkriću vam jednu tajnu, ovaj film sam gledao 3 meseca. Jednostavno koncetracija mi je na nivou deteta kojem držite čas matematike u prodavnici slatkiša.

Pošto sam se nakanio da ga odgledam, početak me i nije nešto oduševio. Rim, lepa muzika, predeli, više različitih priča itd. Čujem prijateljicu koja mi hvali film kako je sjajan, ja se mislim ma pali odgledao sam 20 minuta i nije me nešto oduševio. Prodje mesec dana, ajd Marko lepo da završiš najzad film.

Odgleda najzad film i moram priznati slatko sam se nasmejao (pogreši čovek, nije da nije), jednostavno film je baš ono što nam svima treba.  Da odmorimo oči, da uživamo u nekim sitnicama koje život znače, da udahemo dah Večnog grada i da jednostavno budemo raspoloženiji. Meni je pošlo za rukom, ne znam za vas🙂

Znate da nisam spoiler, evo trailer i uživajte u filmu. Topla preporuka.

Marko Burazor

@Buki_blog

, , ,

  1. #1 od strane finadama jul 1, 2013 - 6:25 am

    Fenomenalan film! Kvalitetno provedeno vreme🙂

    • #2 od strane Marko Burazor jul 1, 2013 - 11:01 am

      leprsav duhovit, opustajuci🙂

  2. #3 od strane dudaelixir jul 1, 2013 - 11:58 am

    Čestitam ti na 300 članaka koje si objavio. Rado dolazim, ali ne baš i tako često, mislim, tu kod tebe.
    Hvala ti na preporuci. Baš sam sinoć komentarisala kako ne pamtim kada sam bila u bioskopu. Moram videti gde šta igra, pa da kužnem.🙂

    • #4 od strane Marko Burazor jul 1, 2013 - 7:22 pm

      Hvala Dudo, nije okruglo 300 ali tu je🙂 ma i ja slabo idem do bioskopa al se trudim..Cesce idem do bioskopa nego do bloga😦

  1. To Rome with Love | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

