World War Z

World_War_Z_Poster_3_24_13

Gde meni da zapadne premijera, da sam birao kad da odem ne bih izabrao bolji ili gori termin. Nisam ljubitelj premijera, generalno🙂 ali ajd ubo sam film koji sam želeo da gledam već duže vreme. Brendandjelina u glavnoj ulozi, kako to propustiti još kakav sam krš dan imao, dobro je došla jedna borba protiv  zombija.

Ono što sam zapazio gledajući ovaj film koji je inače horor-drama je da svi glumci A kategorije debelo znaju da glume bilo da je to Bred Pit, Tom Kruz, Džordž Kluni, Kristjan Bejl itd. Jednostavno daš čoveku ulogu i odmakni se, pusti ga da radi.

Što se tiče filma, kao filma dao bih mu ocenu 7.5 i to je realna ocena. U odnosu na film Oblivion o kojem sam pisao na blogu, malo je lošiji, ali drži pažnju definitivno. Podseća doduše na Džejms Bonda, zbog putovanja po celoj kugli zemaljskoj ali generalno vredi gledanja.

O filmu, veoma je jednostavno.  Virus se širi planetom, zombiji haraju, a Bred Pit je Rambo koji treba da spasi svet…naravno malo karikiram, ali suština je tu… Pogledajte film, preporuka🙂

Imate i trejler i šta ću vam više.. Sajonara

Marko Burazor

, , , , ,

  1. #1 od strane Saša jun 19, 2013 - 9:17 pm

    Da ti kažem, dugo nisam bio u bioskopu, o premijeri da i ne pričam. Ovaj film ću verovatno pogledati kad izadje 19 deo. Ali, desilo se, zalutao sam i pogledao Oblivion i delim tvoje mišljenje.
    Pozdrav
    PS. Ako sve bude kako sam planirao, trećeg jula sam NA MORU.
    Sorry.
    Ti, naravno, uživaj🙂

    • #2 od strane Marko Burazor jun 20, 2013 - 12:33 pm

      Hvala🙂

  1. World War Z | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

