Neverbalna komunikacija na delu II (razlike među kulturama)

nEVERBALNA II KORICE.indd

Dragi moji blogeri i ljudi iz virtuelnog sveta. Prošle godine u ovo neko vreme sam pisao sličan članak, slična tema samo malo drugačija. Nijanse odlučuju, a opet i ne. Članak se ticao prvog dela knjige o Neverbalnoj komunikaciji koja nam je dala neku vrstu vodiča kroz praktične situcije  vezano za temu o kojoj svi znamo negde u malom mozgu ali ne razmišljamo o tome.

Evo godinu dana kasnije moja malenkost je izdala i drugu knjigu, nastavak Neverbalne komunikacije. U ovom slučaju knjigu koja nas vodi kroz kulturne različitosti koje se u današnjoj globalizaciji svuda prepliću. Mogu da vam pričam i pišem šta se dešava u knjizi ali to nije poenta ovog članka. Zaustaviću se kao da  vam opisujem neki film, a znate kako to radim🙂

Želja mo je bila da  sa  vama podelim informaciju da je na svet došla druga knjiga, drugačija ili ne, jebem li ga.. ja se trudio, a vi ste najbolje sudije🙂

Uskoro će biti objava sa datumom i mestom promocije knjige, a imam veliku potrebu da zahvalim mom bratu Vladimiru koji mi je pomogao oko knjige i koji mi je poklonio moto knjige koji glasi:‚‚ Lako je razlike savladati, samo ih treba poznavati‚‚ , kao i moju lektorku Svetlanu Milanović koja mi je u zadnji momenat priskočila u pomoć, samo ona zna ‚koje smo muke imali.

Knjiga na Fejsu

Knjiga u knjižari

Izdavač

Hvala vam na podršci za ovu našu ludu vožnju🙂

Vaš

Marko Burazor

@Buki_blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane tangolina maj 3, 2013 - 6:23 am

    Верујем да ово на најбољи начин употпуњује причу из прве књиге. Браво Марко!🙂

    • #2 od strane Marko Burazor maj 3, 2013 - 8:34 am

      Hvala ti punooo :)))

  2. #3 od strane shunjalica maj 3, 2013 - 9:33 am

    Čestitam!🙂

    • #4 od strane Marko Burazor maj 3, 2013 - 2:46 pm

      Hvalaaa :)))

  3. #5 od strane LaBiLnA maj 3, 2013 - 1:38 pm

    Jao… pa JAO! Tek ćeš sada biti namunjen🙂 Neka ti je sa srećom, čestitam još jednom🙂 Cmok! :*

    • #6 od strane Marko Burazor maj 3, 2013 - 2:46 pm

      Ja sam uvek namunjen :)))) hvalaa🙂

  4. #7 od strane Berislav Blagojevic maj 8, 2013 - 4:59 am

    Svaka čast!!! Pa, za cirka godinu, da i utrojčimo🙂

    • #8 od strane Marko Burazor maj 13, 2013 - 10:57 am

      nadam se ranije🙂

Ostavite odgovor

