Posle Djanga, ajd lepo na Karaoke i to UP!

twitter-karaoke

Iskren da budem nisam posećivao pre Tweet Up-ove, iako Blog, Twitter, sajtove i sve što ide uz to imam dosta dugo vremena…Nekako ne znam ni ja zašto, ali jednostavno nisam pratio te manifestacije. Kao i većina blogera i twiterasa čovek ostane inkognito jedno određeno vreme, a posle naravno u jednom momentu shvati da je stasao za svet🙂 to jest da iz dubina virtuelnog sveta pređe na pučinu koja se zove realan svet. Epilog svi oni koji su ti bili dragi postaju ti nekako još draži i pomisliš wtf, kako sam živeo bez nekih ljudi (neću nikoga da poimence pominjem da se neki drugi ne bi uvredili… Volim i ja vas sve ali stvarno). Kombincaija druženja po sadržajima (jer mi se po tome družimo da se ne lažemo) na virtuelnim profilima, sa ovim ili onim avatarima, profilnim slikama kao sa modne piste ili iz nekog neuspelog krivičnog dela, nas zaintrigira dok poznanstvo u stvarnosti (in real world) to naše poznnstvo diže na jedan viši nivo.

Kad je Buki ( kako me zovu prijatelji iz detinjstva, druge nadimke neću podeliti sa vama da ne izađu zvezidice i da ne dobijem status zabrane PG šta god) otišao na prvi Tweet UP?  Prelomni momenat se desio u decembru gde me je moja draga S. M pozvala telefonom da dođem na #NaDlanu UP i rekoh ajd pa da probijem led…Pojavljujem se prvi put iako znam dosta likova i lično iz virtuelnog sveta. Doživljvam apsolutno fenomenalno iskustvo, opuštenu i pozitivnu atmosferu, gde upoznajem sjajne i pozitivne likove sa kojima se i dan danas intenzuivno družim. Neki su vrlo brzo dobili nadimak po kafanskim  pesmama, sve je lepo dok se deca sigraju🙂

Sledeći je bio nedavno #Priča UP, organizovani TweetUP kao podrška akciji Kakav je tvoj doktor?  Sa zadovoljstvom odlazim i upoznajem takođe divne ljude, koji mi na neki  poztivan način ruše rezervisanu  virtuelnu sliku koju sam imao o njima i krug poznanstava se polako proširuje. Polako se već se prepoznajemo jedni sa drugima kako se nižu TweetUp-ovi.

Posle prvog i drugog dolazi i treći Tweet UP, koji se desio u prošlu subotu. On voli da peva pa to ti je, ajd da ode malo da peva na Karaokama. Ode Buki_blog na #KaraokeUp, a tamo ga sačeka uff stotinak  twiterasa, prvo se valja potpisati da pošten svet zna ko si. Moj nick je ostao kao naziv ovog bloga, šta ću učeni ljudi koji malo bolje znaju internet marketing kažu da ne treba menjati prvobitno napravljen nick, zbog linkova. Gde stadoh, digresija me ponekad malo zajebava.. o da i posle početnog potpisivanja, javljaš  se prvo ljudima koje već znaš, onda kreće rukovanje i pokušavanje da se pročita moj švrakopis od nalepnice sa imenom kao i krasnopis onog drugog. Naravno ovo je tweetup, odma se vade mobilni da uradimo čuveno follow🙂 ako je obostrano već bilo pre tweetupa, pa mi imamo istorijat ljubavi iha hajj.. Dok se ovo sve radi, neki kolega se izborio za mikrofon i peva svoju omiljenu zabavnu numeru ( na moju veliku žalost nije bilo narodnjaka, a tu najbolje izvlačim iz bunara.. Me and Haris ili Haris and Me ). Kad kažem izborio tu mislim na najpozitivniji način jer stvarno niko nije bio stidan i svi su želeli da pevaju, nivo opuštenosti i pozitivne energije je bio na sjajnom nivou.

Ono što me je fasciniralo je što su KaraokeUP imale mnoooogo više kvalitetnijih vokala nego tamo nekih PGS i Mirne, Sare ili ko već, uz svo dužno poštovanje tog celog koncepta , KaraokeUP rules. Sorry but true!

Gde sam stao, dok ovo pišem misli lutaju, a da … Takav nivo opuštenosti i kvalitetnih vokala uz sjajnu energiju i druženje i osećaj sreće nisam odavno doživeo. Jednostavno događaj koji je stvoren da bi trajao i bio standardan. Broj pozivinih priča sa tog TweetUp se uvećao brzinom svetlosti i već u sledećoj nedelji se komunikacija i druženje sa nekima prenela na kafanu i na mnoga druga dešavanja. Kako bi ja ponekad rekao, malo i da nerviram druge (u horoskopu drkadžija) priceless !

Što se mene tiče, ja sam otpevao dve pesme, jednu u revijalnom delu od Al Martina Spanish Eyes i drugu u takmičarskom, naravno Čola i moja autobiografska pesma Jedna za drugom (Prava stvar).. a nedostatak ćirilice sam nadomestio u kolima u povratku kući.(Povratak kolima http://telly.com/1I2BQ1)

p.s inače Tweet UP-ovi su otvorenog tipa, sad i ja znam:)

Indžoj

Marko Burazor

@Buki_blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane radavuleta februar 8, 2013 - 10:20 pm

    Sledeći put #karaokeUp samo narodnjaci😀

    • #2 od strane Marko Burazor februar 9, 2013 - 1:08 am

      moze , slazem se🙂

  2. #3 od strane Lugar februar 8, 2013 - 10:57 pm

    „Pevaj Buki, digni čašu vina, Svaki čovek u životu svoje jade ima…“🙂

    • #4 od strane Marko Burazor februar 9, 2013 - 1:01 am

      volim ja da pevam i bez vina haha🙂

  3. #5 od strane SylphGourmand februar 8, 2013 - 11:22 pm

    „Neki su vrlo brzo dobili nadimak po kafanskim pesmama“

    Mooolim?! Bio je samo onaj odličan DJ… ili ste vi posle otišli u kafanu bez mene?! 😛

    • #6 od strane Marko Burazor februar 9, 2013 - 1:07 am

      ma ne bre ovo je jedna zajebancija posle Na Dlanu UP… po pesmi Sta ce mi zivot bez tebe draga🙂
      a idemo mi inace u kafanu da napravimo svoj event🙂

  4. #7 od strane LaBiLnA mart 19, 2013 - 9:12 pm

    Eh, da mi je da te čujem kako pevaš pa da idem Bogu na ispovest🙂 Ti i pevanje… m-hm..😛😀

    • #8 od strane Marko Burazor mart 19, 2013 - 10:10 pm

      jebem kevu :)))
      kolko sam dobar🙂

  1. Posle Djanga, ajd lepo na Karaoke i to UP! | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

