Django

django

Uf, otkad nisam pisao jedan članak o nekom filmu, vala baš dugo… Ovo je definitivno prvi u 2013-oj godini, mada se nisam nešto pretrgao ni u 2012-oj. Generalno slabije gledam filmove ali se zato trudim da zbog toga ono što gledam bude pure quality. Prvi film u bioskopu ove godine i BINGO!! Tarantino is back i film koji je zajebao i Petparačke priče (moje lično mišljenje, napljujte me kasnije :)) je Django Unchained! Mnogi ne vole Tarantina, neki ga sa druge strane obožavaju, ali da ume da napravi originalan film i da ga savršeno baš briga šta će ko da kaže, u ovom filmu samo potvrđuje.

Napravio je film, koji je neka njegova intimna želja da snimi vestern film (pasionirani ljubitelj filmova sa Klint Istvudom), a da opet bude u njegovom fazonu (dosta krvi, duhovit, originalan, fokus na detaljima i golotinjom). U tome je i uspeo, prevazišao je i sebe i verovatno očekivanja mnogih.

Kao što znate, nisam navikao da vam puno otkrivam o filmu, da vam ne bih pokvario užitak gledanja filma, ali ono što ću vam reći je da priča prati Djanga bivšeg roba (Džejmi Foks) koga oslobađa okova Dr Šulc (Kristof Walz) koji je lovac na glave. Dr Šulc otkriva skriveni talenat kod Djanga i oni postaju sjajan tim i kreću u… Pogledajte film i trailer ispod..

Kod mene je ovaj film dobio ocenu deset.

django

Indžoj

Marko Burazor

@Buki_blog

, , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir januar 29, 2013 - 9:52 pm

    Ja obožavamTarantina, a Petparačke priče su genijalne. Volim otkačene filmove.
    Baš sam pomislila da gledam Djanga, pa se predomislila, pa, sada, opet, imam želju da ga vidim, kada si me tako lepio zagolicao ovim što si napisao i postavio. I naravno, ocenom 10!😀

    • #2 od strane Marko Burazor januar 29, 2013 - 11:05 pm

      hehe ti znas da ja kad pisem gledam da zagolicam🙂

  2. #3 od strane Branko Baćović februar 7, 2013 - 7:34 pm

    Ma, jel bolji od Hobita… meni se nešto nisu svideli😉

    • #4 od strane Marko Burazor februar 8, 2013 - 12:56 am

      sve je bolje od Hobita🙂

  3. #5 od strane Пдутр februar 9, 2013 - 9:50 am

    Класичан Тарантино, одлични детаљи и режија. Мени су само мало засметале две ствари:
    1. Музика из филма је добра, међутим некако ми се не слаже уз овакав филм. Било би боље да је одрађена класичним инструментима (дрвеним🙂 без електронике која апсолутно није у духу филма.
    2. Крај је претерано театралан и сасвим предвидљив, но рекох, то је Тарантино.

    • #6 od strane Marko Burazor februar 9, 2013 - 10:50 am

      Tarantina ides da gledas kad si smoren da se raspolozis🙂

  4. #7 od strane mandrak72 april 6, 2013 - 11:12 am

    Film je kod mene već deset dana i stalno tražim pravi termin da ga odgledam sa užitkom. Nadam se da je vrijedilo toliko iščekivanja.
    pozdrav

    • #8 od strane Marko Burazor april 6, 2013 - 4:20 pm

      ja sam ga gledao tri puta u bioskopu🙂 pa proceni🙂

  5. #9 od strane srebrnastopaperje jun 18, 2013 - 11:49 pm

    Film sam odgledal pre tvog članka, ali mi je drago da se našao na listi. Sjajan je i pored onoliko krvi.

    • #10 od strane Marko Burazor jun 19, 2013 - 12:37 am

      meni je genijalana, tri puta sam ga gledao🙂

  1. Django | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

