The Art of Painting – Mirjana Memedović

Svi koji prate Buki blog  znaju da umetnost , a posebno likovna ima značajno mesto na ovom vama dragom virtuelnom kutku. Kroz serijal The Muzej pokušavam da vam prikažem dela naših čuvenih slikara kao što su Paja Jovanović, Uroš Predić, Đura Jakšić i drugi.

Znate mene uvek se trudim da idem korak ispred i da budem nepredvidiv (ne volim predvidivost generalno)  tako da ću sa ovim serijalom The Art of Painting  pokrenuti nešto novo i pokušaću da vam prikažem neka dela od naših savremenih slikara! U ovom članku ću vam predstaviti samo neka od dela (biće ih još) naše  slikarke Mirjane Memedović čije slike krase zidove mnogih velelepnih zdanja starih i bogatih porodica širom Evrope (posebno Engleske). Nadam se da ćete uživati koliko i ja!!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor
Buki blog
  1. #1 od strane tatjanamb septembar 12, 2012 - 9:35 am

    Slike su zaista interesantne i jedne od onih koje bih i sama rado imala u svom domu, na radnom mestu…svugde gde mogu da ih gledam i uzivam u njima.

    • #2 od strane Marko - Buki blog septembar 12, 2012 - 9:44 am

      jesu , ja sam odusevljen bio kad sam ih video bas bas …

  2. #3 od strane Berislav Blagojevic septembar 13, 2012 - 12:11 pm

    Sviđaju mi se😀

    • #4 od strane Marko - Buki blog septembar 13, 2012 - 12:16 pm

      meni su vrh🙂

      • #5 od strane Berislav Blagojevic septembar 13, 2012 - 4:09 pm

        Ja sam veliki laik za ovu umjetnost, tako da mogu samo da kazem da mi se dopadaju🙂

      • #6 od strane Marko - Buki blog septembar 13, 2012 - 4:18 pm

        pa znas kako ti si laik ili ne osoba ciji je sud za tebe najbitniji , ili ti se svidja ili ne i generalno to je tako…🙂

  3. #7 od strane tanjatg septembar 18, 2012 - 7:15 pm

    Miloš Bajić?!

    • #8 od strane Marko - Buki blog septembar 20, 2012 - 8:43 pm

      Mozda bude u nekom sledecem clanku🙂

      • #9 od strane tanjatg septembar 21, 2012 - 11:03 am

        Baš bi bilo lepo!

  1. The Art of Painting – Mirjana Memedović | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

