Filmovi za izbegavanje iz 2012-te

Moram priznati da se ove 2012-te godine i nisam nešto nagledao filmova , iz raznoraznih razloga, neki su privatne prirode, neki iz razloga što je ponuda filmova stvarno mršava i što čovek stvarno teži da gleda one kao sigurnije filmove ili eventualno blockbustere koje ajd gledaju svi pa ajd i mali mujica da odgleda. Jbg i mali mujica se zajebe pa odgleda neko sranje. Ovo su tri filma koja možda nekom i mogu da se svide jer ipak su ukusi različiti neću da grešim dušu ali po meni su žešća sranja za koja ne vredi izdvajati vreme.

3. Hunger Games (Igre gladi)

Kako to ameri vole da urade, hm knjiga je bila dobra , tj. dobro prošla , ajmo da napravimo film. Napraviše film i razmišljaju uuu pa ovde bi trebalo da bude dosta krvi , jojj pa neće deca moći da gledaju ovaj film. I onda se neki baja seti  i kaže ‘Znam kako ćemo , jednostavno nećemo prikazivati scene ubistava“ , uraaa onda sledi poprilični bonus za tog baju jer je upravo doneo dodatnih 100 , 200 miliona dolara jer ipak su deca najbolji potrošači (to se uči na drugoj godini smera trgovina na ekonomskom faksu). I tako oni napraviše film , gde je odrađen šturi uvod u priču , gde su svi kao klovnovi , gde treba da ima ubistava i krvi do kolena ono ništa, gde je kamera non stop  mutna… i gde je kraj bezveze. Za šta sam ja dao pare, haha pa za marketing jbg🙂

Po mojoj oceni shit sa 3*

2.Safe Houe (Sigurna kuća)

E moj Denzile , baš si spao na bezvezne grane kad si počeo da glumiš u osrednjim filmovima sa kranje krš glumcem profilisanim samo za komedije  kao što je Rajan Rejnolds (dečko stvarno ne zna da glumi , nije da ga nešto ne gotivim ,ali on je samo za lake komedije). Film je pun akcije, pucnjave u Južnoj Africi (i posle kao svetsko prvenstvo u fudbalu ne utiče na mnogo stvari u životu), predvidivih dešavanja (mrzim predvidljivost, sad zvučim kao štrumf Mrgud i mrzim štrumf gumice haha) i jednostavno , kad film gledam iz pet puta nije to to. Jednostavno ne drži pažnju i ceo taj špijjuski koncept je uveliko ispričan stotinama puta… Negativne ocene što sam očekivao mnoogo više od ovog filma i što jednostavno ne drži pažnju, vidite ne drži mi pažnju ni da napišem nešto više. Horor!

Ocena shit sa 4*

1. Prometheus (Prometej)

Ridli, Ridli mora li ta Amerika ccc. Kad kažu da ljudi po stare dane malo odlepe i pobenave stvarno je tačno ili počnu da se lože na klinke (što je odvratno) ili počinju da ujebu svaki naredni film koji prave. Možda da je film najavljivan onako stidljivo možda bi nam bio , ajd ok neka prelazna ocena. Ne , oni su ga najavljivali kao najveće remekdelo svetske kinematografije , pa evo ga trailer ovaj, pa produženi, pa nije prequel Alien-a, ma jeste , ma nije … ma daj da najzad odgledam film.  Došao i taj dan i odgledah ja film u omiljenom bioskopu i omiljenim društvom za filmove , hm,hm sve čekasmo kad će neka radnja da počne jer je stalno početak filma. Priča do jaja šuplja, glumci ovih par da ne grešim dušu je stvarno odigralo moćno nema šta, ali ni oni nisu mogli da ispeglaju bezveze priču i kao traganje za postankom čovečanstva , gde otkriće koje su našli i nije neko otkriće jer Vrati Perici njegovo uvo, je sjebao celu koncepciju filma i razgoropađena živutiljka nastala iz alge je ušla u pračoveka i napravila Aliena. Wow kakav film… E moj Ridli , ovakvog filma treba da se stidiš. Jest da će se neki fascinirati ovim đubretom , naravno ukusi su različiti i verovatno većina tih ljudi nije ni gledala  Bade Runner-a i  Aliena sa Sigurni Viver, kako bi mogla da uporedi kako je čovek nekad pravio filmove.

Ocena shit sa 100*

Evo kako je nekad pravio filmove gospodin Ridli Skot…

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane dudaelixir jul 8, 2012 - 4:51 pm

    Baš ti hvala Marko na ovim ocenama. Ne znam kada sam poslednji put gledala neki novi film. Samo reprize na tv i poneku tursku seriju, koje su sto puta bolje od španskih! Šta ću, to je za babe!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog jul 8, 2012 - 7:21 pm

      nisi nista propustila sa ovim novim naslovima jer je sve djubre do djubreta🙂 gledaj ti serije bolje je tako🙂

  2. #3 od strane LaBiLnA jul 8, 2012 - 7:45 pm

    Uopšte ne znam zašto sam svratila na ovaj blog😀 Ja ne gledam filmove, samo sam htela da ti kažem da si napucan😀😀😀 Cmok! :*

  3. #4 od strane minagligoric jul 9, 2012 - 2:35 pm

    Погледаћу једино овог Прометеја, чисто да проверим твоју причу🙂

    • #5 od strane Marko - Buki blog jul 9, 2012 - 2:57 pm

      neeeeeeeee🙂 hahah bar gledaj kuci da ne bacas pare za bioskop🙂

      • #6 od strane minagligoric jul 9, 2012 - 3:27 pm

        bez brige, ja ne plaćam bioskope😀

      • #7 od strane Marko - Buki blog jul 9, 2012 - 3:56 pm

        ufff sad mi je lakse🙂

  4. #8 od strane Branko Baćović jul 9, 2012 - 3:08 pm

    E da sam ovo pročitao, ne bi me ortak nagovorio da gledam j… Prometeja…

    Ostane ti samo j… promaja u novčaniku i u glavi!!!

    A od Prometeje ni P! Hmmm… Možda ipak ostane p… dim!

    Bilo kako bilo… Ovo je veoma lep primer poprilično poznatog Holivudskog pravca Bulšitizma!!!!!!!!!!!

    • #9 od strane Marko - Buki blog jul 9, 2012 - 3:57 pm

      hahaha e moj Branko , ja sam slabo gledao filmove ove godine ali ova tri su mi jebala kevu🙂 a Prometej je stvarno vrunski shit🙂 i meni je napravilo promaju nisi jedini🙂

  5. #10 od strane Filmovi jul 12, 2012 - 1:05 am

    Bravo za listu. Ne nameravam da pogledam ni Prometeja niti nesto slicno iz Holivuda…

  6. #11 od strane Berislav Blagojevic jul 13, 2012 - 4:47 am

    Hvala za tipove🙂 a baš sam mislio gledati Prometeja…

    • #12 od strane Marko - Buki blog jul 13, 2012 - 9:39 am

      odvratan film , dosadan i stalno je pocetak

      • #13 od strane Berislav Blagojevic jul 13, 2012 - 9:52 am

        hahahaha stalno je pocetak hahahahaha! Hvala drugar na UPOZORENJU🙂

  7. #14 od strane Saša avgust 24, 2012 - 9:53 pm

    Poslednji film sam pogledao 2009. godine, pre nego što mi se rodio prvi sin. Posle drugog ne gledam ni serije🙂 Nema veze što kratko traju, ipak su preduge. Anyway, hvala ti na savetima, da ne gubim vreme, za nekih 10 godina🙂
    Pozdrav

    • #15 od strane Marko - Buki blog avgust 26, 2012 - 10:36 am

      hahahah pa tu sam da pomognem da sacuvas vreme🙂

Ostavite odgovor

