Best of Henry Mancini

Kao i mnogih serijala koje sam započeo, ni ovog posvećenom filmskoj muzici nije bilo dugo. U ovom članku ću vam predstaviti jednog od mojih omiljenih kompozitora filmske muzike. Radi se o Henry Manciniju. Kad budete čuli njegova dela sve će vam biti jasno! Uživajte !!

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane dudaelixir jun 23, 2012 - 4:08 pm

    *Svaka čast majstoru, a bogami i tebi!😀

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 23, 2012 - 6:28 pm

      hvala Dudo on mi je bas drag kompozitor !!

  2. #3 od strane Plava Baklava jun 24, 2012 - 3:37 am

    Auh🙂 .

  3. #4 od strane Saša jun 25, 2012 - 9:13 pm

    Ja sam za predstavljanje Mancinija, ipak, izabrao Pink Pantera🙂
    http://stadaslusamdanas.wordpress.com/2012/03/31/01-04-pink-panter/
    Pozdrav

    • #5 od strane Marko - Buki blog jun 25, 2012 - 9:43 pm

      vidim , ali ti si Pink PAntera izabrao samo njega🙂 Mada meni je Mancini najjaci u Love Story🙂

      • #6 od strane Saša jun 25, 2012 - 10:40 pm

        Nije meni. Ja volim Tifanija-Moon river.

      • #7 od strane Marko - Buki blog jun 26, 2012 - 8:17 am

        ma volim sve njegove sta se zavaravam🙂 hahacovek nekako ima dusu🙂

  4. #8 od strane LaBiLnA mart 19, 2013 - 9:06 pm

    Odličan izbor. Baš su mi legle, danas sam imala naporan dan😦 Hvalaaaaaaa :*

    • #9 od strane Marko Burazor mart 19, 2013 - 10:09 pm

      uvek za tebe LAbileta🙂

  1. Best of Henry Mancini | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

