The Actress Portfolio #1

Ničeg lepšeg nema nego kad Marko krene da smišlja neki novi serijal, jbg tako je kako je🙂 Još kad ga započne sa svojom filmskom muzom , pa gde ćeš više. Ovaj serijal će biti posvećen interesantnim , lepim i značajnim glumicama kroz jedan slikovni kolaž. Nadam se da ćete uživati, ipak je u prvom članku moja Natali Portman hehe🙂

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Jasmina jun 19, 2012 - 6:02 pm

    Samo glumice? A glumci?🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 19, 2012 - 6:08 pm

      napravi mi ti clanak objavicu ga i potpisacu ga sa tvojim imenom, posalji mi na email i eto ti glumaca …🙂 ipak si ti žensko🙂

  2. #3 od strane dudaelixir jun 19, 2012 - 6:19 pm

    *Nisam ni sumnjala u tvoj ukus a tvoja ljubav prema njoj je opevana u mnogim tvojim postovima!😉
    Prelepa je! ;D

    • #4 od strane Marko - Buki blog jun 19, 2012 - 6:22 pm

      hahaha sta cu , jace od mene🙂 zaljubljenost iz detinjstva se ne zaboravlja nema sta , neki su bili zaljubljeni u odrasle glumice , dok sam ja sa 13 godina u svoju vrsnjakinju iz Leona Profesionalca🙂

  3. #5 od strane srebrnastopaperje jun 19, 2012 - 9:32 pm

    Divna je. Na nekim fotkama ima dug vrat kao Nefertiti (smatram da je dug vrat pojam lepote).

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 20, 2012 - 2:07 am

      ma meni njene crte lica uff tako pashu🙂

      • #7 od strane srebrnastopaperje jun 20, 2012 - 2:53 am

        Lice nisam imala potrebe da komentarišem : ), savršenstvo
        i sećaš se jedna od muza : ).

  4. #8 od strane LaBiLnA jun 20, 2012 - 9:06 am

    Лепа стварно🙂 Сада видим одакле инспирација за твоју фотку на блогу. РесавЧе!🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog jun 20, 2012 - 1:22 pm

      hehe eee kopiram moju holivudsku ljubav🙂

Ostavite odgovor

