Beograd iz Svemira

Copyright :  Anatoly Ivanishin, twitpic

Evo najbolje fotografije Beograda koju ćete IKAD videti!
Zabeležena je iz Svemira i to zahvaljujuci Međunarodnoj kosmičkoj stanici. Možete da vidite sve veće ulice, dok novi Most na Adi stvarno šljašti do svemira!

Autor fotografije je ruski astronaut Anatoly Ivanishin kome dugujemo zahvalnost za ovaj fantastičan noćni snimak našeg glavnog grada.

Vladimir Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane Lugar jun 14, 2012 - 8:12 pm

    🙂

  2. #2 od strane dudaelixir jun 14, 2012 - 9:24 pm

    Marko, predivna fotka. Agroekonomija je postavila pre par dana pa sam je tamo prvo videla. Podseća me na leptira!🙂

    • #3 od strane Marko - Buki blog jun 15, 2012 - 1:01 am

      nisam znao , to mi brat poslao emailom … verovatno slika kruzi cirkularnim emailovima🙂

  3. #4 od strane minagligoric jun 14, 2012 - 10:05 pm

    Овако је, као, тотално фенси :)) Само ми знамо како је одоздо

    • #5 od strane Marko - Buki blog jun 15, 2012 - 1:00 am

      jos vise fensi🙂 hehe

  4. #6 od strane srebrnastopaperje jun 15, 2012 - 1:18 am

    Facinanatno : )

  5. #7 od strane srebrnastopaperje jun 15, 2012 - 1:19 am

    (sa s ispred c :D)

    • #8 od strane Marko - Buki blog jun 15, 2012 - 4:15 pm

      meni se slika svidja , bas mi je legla da sam odmah morao da napravim clanak🙂

  6. #9 od strane Berislav Blagojevic jun 23, 2012 - 5:39 am

    Odlično Buki!

  1. Beograd iz Svemira | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

