Transformation Blog UP

E pa dragi moji blogeri, održano je prvo recimo okupljanje Blogera od bar 5 članova. Zašto sam nadenuo naziv Transformation? Jedsnotavno jer je inicijator ovog okupljanja  bio gospodin Transforimation himself uvaženi Branko Baćović. Mi ostali smo došli tu kao ukras i kao dobri domaćini gostu iz Slovenije naše gore list.

Ko je bio prisutan?

Pored pomenutog Branka , tu su bile dame Tanja MB , Labilna najlabilnija, Branchesterka pasionirani lajker kafe  i  moja malenskost koju ne treba preterano predstavljati, Marko aka Buki

Ostali koji nisu bili u mogućnosti da dođu,a nameravali su uredno su se javili tako da ćemo Branka naterati da dođe za koji vikend ponovo (jebo košenje travice u vlažnoj Sloveniji kad je Srbija keva)

Kako je teklo?

Gospodin Transformacija mi je poslao poruku, sumnjive sadržine , nađimo se tu i tu hm, mislim se ja … dok sam odneo tetki lek, prođe pola sata, dok sam otišao da napravim kao neko iznenađenje za blogere i napravim blogerske ID kartice još pola sata, dok pronađoh čoveka Transformaciju  u nekom Mačoru pored Manježa.. još pola sata , sve u svemu dođoh ja do opisanog mesta u poruci da ne kažem poruki i videh nekog militari obučenog momčića koji ne može da shvati da su mu uvalili Jelen pvio od 0.33 jer u sloveniji bez kilo ništa (kad služe alkhol tj. do 18h do kad važi noćni život) ali nema veze , ispade da me militari momčić nije čekao duže od 10,15 min i tu dve horoskopske device započeše besedu …🙂 priča je neumitno tekla s vremena na vreme je prekidana usled momčićeve odsutnosti koju su prekidale lepotice koje su u velikom broju prolazile pored našeg kafića da ne kažem Mačora hehe , ali prva faza Blog up-a beše završena🙂

Kako smo se udaljavali od mesta sastančenja ispod lipe (nije Toma Zdravković i Ispod Palme Na obali mora i niko se ne rastaje u suzama) gospodnia momčića iz dežele su počele na svakom koraku da pozdravljaju zgodnce cice , mislim se nisi ni sat vremena tu već si osvojio ceo grad ccc mislim se ja .

Dođosmo do čuvenog trga , ajmo momčić i ja da malo obrnemo do repa konja , ono nema nikog … jedino neko dete što mladu majku(pre bih rekao siterka dete ne liči na nju) dovodi do ludila … kad ono neko se osmehuje u našem pravcu i prilazi nam… i kaže Jesi li ti Marko (šta ću jedno pojavljivanje na RTS-u mi je donelo svetsku slavu smejem se ja ) naravno ko bi drugi bio ,  dama se predstavi ja sam Tanja, poznatija kao Tanja MB blogerka, tu se Trasnformacija momčić javi i dobi neubičajen kompliment “Nikad te ne bih prepoznala , jer na slici na Blogu deluješ uobraženo“ (živa istina nema šta)… a prethodno sam zaboravio da napomenem da gđica Labilna je nekoliko puta zvala da da Report koliko će da kasni i gde se zaglavila u saobraćaju… tu stiže poruka i Branchesterka kaže da će malo da kasni … ali kad ono eto nje veoma brzo.. Dođe Branka-Branchester upozna se sa Brankom i Tanjom in person , ja sam već poznat njoj jer smo se mi već upoznali (šta ćemo pasinoriane kafedžije se drže zajedno) i tako mi čekamo LAbilnu Pamelu koja je odložila svoj carski rez kako bi nam se pridružila na Blog UP-u. Čekamo i čekamo , dvoje malo starije garde i io and Branchester malo mlađe garde, kad ono iz daljine se vidi kez od uva da uva kad ono nailazi najluđa od nas (ludost = pozitivnost) i naravno ko bi drugi preuzeo dirigentsku palicu nego LAbilna mislim stvarno🙂

Krenusmo mi Knezom, ka mom jednom relativno favorite mestu, Velikim Stepenicama. Ekskurzija od 5 blogera bez opasača (tako smo se širili ulicom kao da idemo kod OK korala) se vukla glavnom pedestrian ulicom grada Beograda kao da su nam prebijene obe noge (Branchesterka  i ja smo išli napred dok su se penzosi vukli pozadi pogodite ko je bio kočničar – pa Pamela , jer treba te silne silikone tegljačiti- 5 kg po sisi i 2 kg u ustima ) … Dođosmo mi nekako do Stepenica… i tu krene priča i priča … u početku naravno upoznavanje i druge tehnikalije,a kad smo malo utvrdili gradivo krenule su prave pikanterije… Tj. one pikanterije koje dovode do suza . Sve u svemu teško je opisati detalje , ali teme su se smenjivale od običnih životnih pa do onih koje su nam svima slatke :)pogodite koje hehe

Koliko smo se družili?

Vreme je stvarno proletelo , dok dlanom o dlan mi smo proveli preko 5 h čantrajući kao da nismo progovorili godinu dana…

P.S  da li sam izostavio nešto , verovatno jesam , ali ovo kucam u pola pet ujutru ne zamerite mi.

*bezobrazne reči su morale da nađu svoje mesto, jer to je autorska sloboda

*postupci momčića se više odnose na moju malenkost nego na gdina Transformaciju hehe jbg🙂 on zadržava samo military look i eventualno perorez

Aj vozdra

Marko Burazor

 

  1. #1 od strane Berislav Blagojevic jun 6, 2012 - 8:22 am

    Ma bravoooo😀

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2012 - 9:17 am

      hehe , prosireni sastav da bude Berislva Blog up🙂

      • #3 od strane Berislav Blagojevic jun 6, 2012 - 10:22 am

        😀 Ne znam da li srce izdrzalo (od smijeha)

      • #4 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2012 - 11:53 am

        sledeci je Berislav open🙂

  2. #5 od strane Labilna jun 6, 2012 - 2:01 pm

    Samo te posmatram… cccc…. Odoh da naškrabam kako je STVARNO BILO!

    • #6 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2012 - 2:16 pm

      pa ja cekao tebe ali te nemaaaa i nemaaa pa morah da napisem odiseju o tvojim plasticnim operacijama🙂

    • #7 od strane tatjanamb jun 6, 2012 - 2:19 pm

      I ja citam tekst pa se mislim … o cem’ se odje radi…😆 Daj Labileta dopuni ovu pricu, molicu lepo…😀

      • #8 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2012 - 2:21 pm

        haha jbg ni sam pisac ne zna o cemu se ovde radi🙂

      • #9 od strane tatjanamb jun 6, 2012 - 2:29 pm

        Cekamo Labilnu da vidimo kako je ona to sagledala iz svog ugla…😀 Ja, ako postavim, necu se rasprostreti ni trecinu od vasih sjajnih vidjenja😀

  3. #10 od strane Branko Baćović jun 7, 2012 - 7:20 pm

    Hehe… zezanje… samo da ja dojdem sebi pa da izretuširam fotografije… biće belaja😉
    Inače… slažem se sa gospodinom Markom. Bilo je dojajačno zanimljivo… pa ćemo FBI druženje morati da ponovimo u neko dogledno vrijeme…

  4. #11 od strane malabreskva jun 7, 2012 - 7:31 pm

    Vidim da ste se odlično proveli, samo… meni je ostalo u glavi ono „penzosi“ i „mlađi“… Ne znam šta će ti Labilna reći na to, od mene bi dobio ukor na javnom mestu🙂

    • #12 od strane Marko - Buki blog jun 7, 2012 - 8:23 pm

      hehe pa penzosi nego sta , pogotovu kraljica od Dunava🙂

    • #13 od strane tatjanamb jun 8, 2012 - 12:24 pm

      Tek sad videh…😆

      Citiram: „Čekamo i čekamo , dvoje malo starije garde i io and Branchester malo mlađe garde….“😀

      Aaaaa, blizu si ti godinama starije garde, vise no sto mislis :lol:… Ispadose babe i dede neki od nas….😆 E, tim „bakama i dekama“ mogu da zavide mnoge vase drugarice i drugari iz „mladje garde“, ja da ti kazem😆.

  5. #14 od strane tatjanamb jun 8, 2012 - 12:12 pm

    Evo i (do) mojega vidjenja😀. Sve su nam verzije specificne. Lice, al’ kao da nismo bas bili na istome druzenju😆.

    http://tatjanamb.wordpress.com/2012/06/08/kako-sam-se-nadala-dobro-sam-se-udala-i-was-married-better-than-i-hoped-recimo-d/comment-page-1/#comment-1419

  6. #15 od strane Violeta jun 8, 2012 - 6:06 pm

    Lepo 🙂

  7. #16 od strane Branko Baćović jun 9, 2012 - 11:18 am

    Ja da nadodam da je bilo full cool… i da bi mogli to i češće da ponavljamo… Koliko god može… moj izveštaj sa prve konferencije je malo drugačije prirode… al šta ću kad me potkačiše emocije😉

  1. Transformation Blog UP | www.blogovnik.com
  2. FBI NAS PRATI, A SRCE JE TU DA KUCA « Transformation
  3. Dobrodošli u Fabriku Blogerskih ideja | Fabrika Blogerskih Ideja
  4. Drugarici Labileti s ljubavlju / To my friend Labileta, with all my love | Tatjana MB blog

Ostavite odgovor

