Positive moods #2

Juče sam bio na svadbi moje najbolje drugarice i dalje sam pod pozitivnim utiskom tako da  ću pokušati taj utisak da prenesam i na vas kroz odabir pesama u ovom članku koje treba da ovaj sunčan dan učini još i sunčanijim. Uživajte da ne kažem Indžoj🙂

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Lugar jun 3, 2012 - 8:43 pm

    Kako me ova Esmeralda vratila u vremena kada sam postajao tabaccoman🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog jun 3, 2012 - 10:08 pm

      eee znaci to je iz tog vremena🙂

  2. #3 od strane agroekonomija jun 4, 2012 - 12:43 pm

    Odličan izbor!

  3. #4 od strane Berislav Blagojevic jun 6, 2012 - 4:52 am

    😀 dobar izbor, nema šta! Zamišljam svadbu sa ovakvom muzikom…🙂

    • #5 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2012 - 9:19 am

      svoju ?🙂

      • #6 od strane Berislav Blagojevic jun 6, 2012 - 10:23 am

        Polako… Na mojoj ce biti nesto slicno, mozda malo zesce, cvrsce😉

      • #7 od strane Marko - Buki blog jun 6, 2012 - 11:57 am

        na mojoj samo narodnjaci koje nikad nisam cuo🙂

  1. Positive moods #2 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

