Classical moods #5

Serijal posvećen klasičnim remek delima mora da živi i dalje, ovim petim člankom postavljamo solidne temelje za muziku koja svima prija samo neki priznaju dok je drugi krišom slušaju🙂 Enjoy

Bizet – Carmen Habanera

Franc von Suppee- Light Cavalry

Tchaikovsky – Swan Lake Op.20 act I, no2 , Valse

Marko Burazor

Buki blog

 

, , , , ,

  1. #1 od strane Berislav Blagojevic maj 22, 2012 - 11:22 am

    Cajkovski🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 22, 2012 - 12:44 pm

      meni su sva tri dela kao dea🙂

      • #3 od strane Berislav Blagojevic maj 22, 2012 - 12:59 pm

        😀 sve je super, ali mi nekako gospodin C najvise prija danas🙂

  2. #4 od strane sarah maj 22, 2012 - 11:28 am

    Cajkovski + Bizet 🙂

    • #5 od strane Marko - Buki blog maj 22, 2012 - 12:44 pm

      Znaci 2 od 3🙂

  3. #6 od strane LaBiLnA maj 22, 2012 - 12:22 pm

    Ko bre ne sluša!? Pazi sad… Albinoni…. čovek ovo napravio 1600 i neke eheeeejjjj…

    I naravno, moderna verzija, inače moja omiljena :)…. Lara

    • #7 od strane Marko - Buki blog maj 22, 2012 - 12:45 pm

      Neces mi verovati ali sam se dvoumio da na pocetku stavim Albionija , ali mislim da sam u nekom clanku ga vec stavljao pa zato nisam eee moja nafurana LAbilna kako ist razmisljamo🙂 nemoj mi reci da ti je ovo melodija sa mobilnog br 5🙂

      • #8 od strane LaBiLnA maj 22, 2012 - 1:13 pm

        Nije.. Ovo mi je za „one“ stvari… Znači, dok ČITAM!😛

  4. #9 od strane srebrnastopaperje maj 22, 2012 - 2:21 pm

    Bizet i Čakovski : ), slažem se sa Sarah.
    I odlični su prilozi koje je dodala Labilna.

  5. #10 od strane Saša maj 22, 2012 - 10:06 pm

    Postaješ mi konkurencija🙂
    Dobra konkurencija.
    Možda ti nešto i „ukradem“🙂
    Pozdrav

    • #11 od strane Marko - Buki blog maj 23, 2012 - 2:20 am

      ne gledam ja to na kao konkurenciju🙂 ti to radis temeljnije i na drugi nacin … ovo moje je trenutno razgibavanje mozga … nek te inspirisem sta da razradis dalje🙂

  6. #12 od strane minagligoric maj 28, 2012 - 6:35 pm

    Бићу слободна да убацим сопствени фејворит: http://www.youtube.com/watch?v=WOQ7W8-_Ekg&list=FLzqIhx3W55-DYVxHNsCdGRA&index=2&feature=plpp_video
    🙂 Велики поздрав!

    • #13 od strane Marko - Buki blog maj 28, 2012 - 7:03 pm

      hehe znam ovu kompozciju super :)))) bas ti hvala sto si je podelila🙂

  1. Classical moods #5 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

