The Avengers

Otkad nisam pisao članak o nekom filmu leleee baš dugo , a sa filmovima sam i počeo blog. Šta da vam kaže vreme leti, a meni su bili  turbulentni meseci za mnom, no ipak sam podigao svoje  zgodno dupe i preselio ga u bioskopsku salu, naravno na noćnu projekciju kad inače da idem , pre podne je suviše rano(čitaj sa nekom školicom da se uglavim na grupne karte, brada bi me sjebala …ali bih ipak pokušao), u osam  idu pozeri (kad su izlazili sa projekcije onako dignute glave tipa gledala sam film da bih bila viđena dragi) dok pravi ljubitelji filma idu pred ponoć. Valjda sam taj jebem li ga🙂

Ovog puta se gledalo platno prepuno akcionih heroja tj. Osvetnika (The Avengers). Dosta likova je povučeno iz prethodno emitovanih filmova za svakog junaka ponaosob i dosta sporednih likova, ali je falio lik jedan iz Thora :(  i to moja mezimica , devojčica u koju sam se zaljubio kad mi je bilo 13 godina … Mathilda iz Leona… Crni Labud Natali Portman, doduše kao prikazali su je na monitoru , al ajde bar nešto. Joj ja treba kao nešto da kažem o filmu, skoro da sam zaboravio… čim pomilslim i pomenem Natali ja se izgubim… Film je odličan , da nije ne bih vam sad ovde sricao da ne kažem naricao članak. Suma sumarum pošto neću da vam otkrivam radnju , šta posle da gledate… Super heroji protiv zla, uz dosta duhovitih momenata uz fenomenalnu režiju i to je to. Uživajte i nemojte da pijete mnogo tečnosti film traje 150 minuta🙂

Vozdra

vaš dragi Marko Burazor aka Buki zvuči kao AK 47 ali nije

, , , ,

  1. #1 od strane Nikola Jeremić maj 16, 2012 - 9:05 am

    Soundtrack je pokidao!!!!🙂 Alan Silvestri je komponovao, obavezno preslušajte.🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 16, 2012 - 9:20 am

      🙂 ako ti preporucujes onda je to to … ja znam samo da mi nije bilo Natali Portman🙂

  2. #3 od strane shunjalica maj 16, 2012 - 9:10 am

    ponovo radi bioskop i sve skoro dečaci u njemu…:))

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 16, 2012 - 9:21 am

      e bre moja shunjo ti si bila unapred pripremljena za ovakav ishod clanka🙂

      • #5 od strane shunjalica maj 16, 2012 - 9:27 am

        kriva!!🙂

  3. #6 od strane Nenad77 maj 16, 2012 - 10:35 am

    Marko dva i po sata?? Ovo bi valjalo pogledati😉

    • #7 od strane Marko - Buki blog maj 16, 2012 - 12:53 pm

      pa da za sve pare🙂

  4. #8 od strane dudaelixir maj 17, 2012 - 7:53 pm

    Znači da bih ja, sa 59 u dupetu, trebala da stavim pampers pelene za odrasle da bih ga odgledala?😉😀😀😀
    Jao, još ako je u u 3 D, pravi je! Volim da pogledam naučnu fantastiku, a bogami, dobrih likova ima!🙂
    Hvala ti Marko na preporuci!🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog maj 17, 2012 - 8:00 pm

      Hahahaha pampers za odrasle gde ga se seti🙂

      nisam vala dugo preporucivao filmove zato sto ih nisam ni gledao .. ali evo jedan🙂

  5. #10 od strane Berislav Blagojevic maj 19, 2012 - 5:22 am

    Hvala za preporuku, a tu mislim i na muzički aspekt na koji je ukazao Jeremić!

    • #11 od strane Marko - Buki blog maj 19, 2012 - 10:22 am

      ako ti je Nikola rekao onda je to to, ne znam osobu koja je kompetentnija da ti da savet za filmsku muziku!

    • #13 od strane Nikola Jeremić maj 19, 2012 - 10:25 am

      Pogledajte i battleship, mada film mi se nije toliko svideo kao muzika koju je Steve Jablonsky(Transformers) komponovao,tako da skinite i taj soundtrack i poslušajte.
      Nema na čemu Berislave!🙂

      • #14 od strane Berislav Blagojevic maj 19, 2012 - 5:06 pm

        Nikola, mnogo hvala! I Samo nastavite sa sjajnim kompozicijama!!!

  1. The Avengers | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

