Stubovi Zemlje

Autor Ken Folet pruža intiman pogled na zidanje katedrale u Engleskoj XII veka, u svom romanu „Stubovi Zemlje“. Priča prati priora Filipa, pobožnog monaha koji ima san da izgradi veliku katedralu , i arhitektu Toma, kroz vanvremensku borbu dobra i zla, ambicije, požude i moći

Moram da priznam, bila sam pomalo zastrašena kad sam kupila „Stubove Zemlje“. Iako strastveni čitalac romana, nisam bila upoznata sa radom Kena Foleta. Međutim, pošto sam veliki fan Opre Vinfri i njenog Kluba knjiga, i verujem u njen sud kada je u pitanju preporuka, odlučila sam da se upustim u avanturu knjige od skoro 80Mali dečaci 0 strana-i na moje iznenađenje, brzo sam bila uvučena u priču o Filipu i Tomu, Elajni i Vilijamu.

Evidentno je kroz roman i istraživanje Foletove inspiracije za pisanje knjige u svom tipičnom žanru, da on gaji veliku ljubav prema istorijskim engleskim katedralama i pričama o njihovoj gradnji. Folet neverovatno realno predstavlja sliku o periodu i povezuje likove tako blisko, da se dve teme prepliću, umesto što nadjačavaju jedna drugu.

Slike koje on predstavlja, čak i u uvodnom pasusu:

„Mali dečaci došli su rano na vešanje. Bilo je još mračno kad se njih troje-četvoro izvuklo ispod tremova, tihi kao mačke u svojim filcanim čizmama. Tanak sloj svežeg snega prekrivao je mali grad kao tek naneta boja, njihovi koraci bili su prvi otisci koji su narušili njegovu savršenu površinu.“

čine ovu knjigu jednom od onih koje ne možete ispustiti iz ruku dok ih ne pročitate (za šta mi je bilo potrebno 11 sati :D)

Za sve one koji su gledali mini seriju, procitajte i knjigu, mnogo je bogatija detaljima i opisima, a oni koji nisu nek i ne pogledaju, bar ne pre nego sto procitaju, ovo, po mom skromnom mišljenju, sjajno delo.

Iva Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane Sparta(RADETA Petar) (@mymoonlog) maj 11, 2012 - 7:32 pm

    Cool..hvala

  2. #2 od strane dudaelixir maj 11, 2012 - 8:25 pm

    Hvala na opisu i preporuci!🙂

  3. #3 od strane Berislav Blagojevic maj 12, 2012 - 6:09 am

    Čitao🙂 ali sjajna preporuka

  4. #4 od strane malabreskva maj 18, 2012 - 7:54 pm

    Gledala sam seriju i zaista me oduševila, a volela bih da pročitam i knjigu. Zanimljiv je i taj klub knjiga koji pominješ, potražiću nešto i o tome. Hvala.

  1. Stubovi Zemlje | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

