Positive moods #1

Glavo luda kako bi Čola rekao , može da se prevede šta Marko radi dok čeka da mu se završi tehnički pregled (registracija kola)? He he smišlja neki novi serijal za Blog, jer jebiga voli serijale :)  Ajmo da malo slušamo muzike , bilo je vala neke teške pisanije zadnjih nekoliko članaka i više nego što je potrebno za moj ukus. Slušaćemo mix recimo muzike za oraspoložavanje, meni trenutno ne treba jer sam u nekom spidu, ali ta muzika uvek dobro dođe. Uživajte!!

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Sparta(RADETA Petar) (@mymoonlog) maj 4, 2012 - 2:17 pm

    Cool muzika

    • #2 od strane Marko - Buki blog maj 4, 2012 - 2:30 pm

      trudim se da bude cool

  2. #3 od strane tatjanamb maj 4, 2012 - 2:37 pm

    Music is a big part of my life… Sve sam preslusala sa zadovoljstvom.
    1. Cola – Legenda jos iz vremena onog …. hm…. zavodljivog srebrnog odela, Lokica i nezaboravnih pesama.
    2. Dzenifer – Vrlo seksi pesma koju rado i slusam i gledam.
    3. Bon Jovi – Volim ih, ali recimo da sam vise fan preostalih numera.
    4. Banderas i Selma Hajek – Ah… Nazalost, Antonio je upoznao Melani pre mene pa ne uspeh da dodjem do izrazaja😆. Selma je fantasticna, na primer u ulozi Fride Kalo.
    5. Abba – Kao slag na danasnjoj muzickoj torti😀.

    • #4 od strane Marko - Buki blog maj 4, 2012 - 2:39 pm

      drago mi je da ti se djasvi , reko da malo promenim brzinu na blogu i da iskoristimo suncan dan🙂

      • #5 od strane tatjanamb maj 4, 2012 - 2:49 pm

        Da, da, svidja mi se :OK:. Slusam muziku najveci deo dana, a predlozi koje si dao su 80% i po mojoj meri (da budem detaljna skoro preko svake mere :lol:). Uz Čolu i Abbu sam odrastala, a ostale „upoznala“ i zavolela uzput. Zaista volim muziku kao i ovaj divan dan koji ceka da uronim u njega. Brč, brč… To se spremam da napravim skok u dan koji pomenuh. Pljus…😀.

  3. #6 od strane dudaelixir maj 4, 2012 - 3:46 pm

    Godilo je malo muzike ovde kod tebe!😉

    • #7 od strane Marko - Buki blog maj 4, 2012 - 5:31 pm

      pa malo da se vratim korenima🙂

  4. #8 od strane Saša maj 4, 2012 - 6:26 pm

    Baš mi je ABBA „legla“.
    Pozdrav

    • #9 od strane Marko - Buki blog maj 4, 2012 - 8:35 pm

      ABBa za sva vremena🙂

  5. #10 od strane Berislav Blagojevic maj 4, 2012 - 7:49 pm

    I meni je ABBA prijala najviše. Hvala Buki, ovo mi treba nakon ovakvog dana🙂

    • #11 od strane Marko - Buki blog maj 4, 2012 - 8:35 pm

      trudim se da pokrenem talas pozitivne energije🙂

      • #12 od strane Berislav Blagojevic maj 5, 2012 - 4:14 am

        dobro ti ide😀

      • #13 od strane Lugar maj 8, 2012 - 9:56 am

        Ako, ako, samo ne talasaj previše. Može da nam se steški🙂

  6. #14 od strane anaberbakov-anee maj 4, 2012 - 8:22 pm

    Odlična muzika, za sva vremena.
    Sledeći put ubaci i malo džeza! Hvala.

    • #15 od strane Marko - Buki blog maj 4, 2012 - 8:36 pm

      Bice svega…🙂

    • #16 od strane Lugar maj 8, 2012 - 9:57 am

      Saglasan.

      • #17 od strane Marko - Buki blog maj 8, 2012 - 8:35 pm

        pogotovu tvoj Montreaux jazza🙂

      • #18 od strane Lugar maj 8, 2012 - 8:39 pm

        Bravo, Marko. Sećaš se nekih naših prvih razmenjenih komentara🙂 kad si bio kod kuma čini mi se ?🙂

      • #19 od strane Marko - Buki blog maj 8, 2012 - 8:59 pm

        da da🙂 pamtim ja sve pogotovu kad je u pitanju moj prvi prijatelj bloger🙂

  7. #20 od strane Nenad77 maj 5, 2012 - 2:49 pm

    I ja sam danas završio tehnički pregled, i registraciju,pa sada na miru mogu da uživam u ovoj tvojoj playlisti . Sve može-svaka pesma prija😉

    • #21 od strane Marko - Buki blog maj 5, 2012 - 3:47 pm

      hehe hvala … ma ja sam juce zavrsio sve oko registracije , to me uvek smara

  8. #22 od strane Lugar maj 8, 2012 - 10:02 am

    Da dam mali doprinos za dobro raspoloženje i opuštanje. Uživajte dik i ovo nisu maknuli sa Toubeta!

    • #23 od strane Marko - Buki blog maj 8, 2012 - 8:37 pm

      ovo ti je sjajno kako ja to nisam pre cuo hmmm

      • #24 od strane Lugar maj 8, 2012 - 8:41 pm

        🙂 pa zašto bi onda postajao Lugarski?🙂

      • #25 od strane Marko - Buki blog maj 8, 2012 - 8:59 pm

        🙂

    • #26 od strane Saša maj 8, 2012 - 9:09 pm

      Sjajno! Hvala

  1. Positive moods #1 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

