Poučne i neke druge priče #8

Jednog je dana imućni otac poveo svoga sina da provede noć s jako siromašnom porodicom, s ciljem da mu pokaže kako žive ljudi koji nemaju mnogo novca za trošenje.
Na povratku kući, otac upita sina šta misli o tom iskustvu, a sin odgovori: To je bilo jako lepo iskustvo, oče.
Naučio sam da mi imamo jednog psa, a oni imaju četiri, mi imamo jako lep bazen ali oni imaju reku, mi imamo sunčani krov ali oni imaju nebo sa zvezdama i mesecom, mi imamo veliku terasu s predivnim vrtom ali oni imaju šumu.

Dok je dete govorilo, otac je ostao bez daha slušajući što mu sin govori.

Tada dete doda: Hvala ti što si mi pokazao kako smo siromašni!

priču pronašao Vladimir Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Sparta(RADETA Petar) (@mymoonlog) april 29, 2012 - 10:25 pm

    Super prica

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 29, 2012 - 11:13 pm

      prefiltrerisane su da ostanu samo najjkvalitetnije🙂

  2. #3 od strane Sonja Pavlovic april 29, 2012 - 10:54 pm

    Priča je slatka, mada idealizacija siromaštva u praksi baš i ne radi🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog april 29, 2012 - 11:23 pm

      u praksi mnogo stvari ne radi …

  3. #5 od strane Nenad77 april 30, 2012 - 6:11 am

    Lepa priča😉

    • #6 od strane Marko - Buki blog april 30, 2012 - 1:14 pm

      hvala Nenade🙂 Vlada ih bira🙂

  4. #7 od strane Berislav Blagojevic april 30, 2012 - 6:49 am

    Dobra priča. Slažem se i sa Sonjinim i tvojim komentarom.

    • #8 od strane Marko - Buki blog april 30, 2012 - 7:17 am

      pa realnost mnoge lepe stvari cini ruznim ..

  5. #10 od strane agroekonomija april 30, 2012 - 11:26 am

    Sjajna priča.
    Dodaću i ja jednu istinitu pričicu, koja oslikava dečija shvatanja.
    U prvom razredu osnovne škole upitala učiteljica decu ko je iz siromašne porodice (da bi ih škola poslala na more). Ustala su tri deteta i među njima sin jedinac jednog univerzitetskog profesora. Učiteljica se iznenadila i upitala ga zašto je njegova porodica siromašna, a on je odgovorio: „Zato što moj tata nema auto“.

    • #11 od strane Marko - Buki blog april 30, 2012 - 1:11 pm

      uf ovo stvarno covek ne zna kako shvatiti … nema auto

  6. #12 od strane dudaelixir april 30, 2012 - 1:10 pm

    To mu dodje kao haiku pesmica: oluja mi odnela krov, ali nema veze, sada bar stalno vidim zvezde.
    Dete više voli sve što je prirodno! Poučna priča i hvala na izboru!🙂

    • #13 od strane Marko - Buki blog april 30, 2012 - 1:12 pm

      brat ih je izabrao ja ih samo ovog puta objavljujem …🙂

  7. #14 od strane Italijanski online maj 9, 2012 - 10:07 am

    Ima jedna latinska poslovica koja kaže: „Haec ornamenta mea sunt“ (Ovo je moj nakit). Tako je kažu rekla Kornelija, majka braće Graha, jednoj ženi koja se hvalila svojim nakitom i pokazala joj svoju decu. Svako ima svoje kriterijume kada je bogatstvo u pitanju, zato se valjda i kaže da nije bogat samo onaj koji neće…

    • #15 od strane Marko - Buki blog maj 9, 2012 - 11:43 am

      lepo receno🙂

  1. Poučne i neke druge priče #8 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

