Bila jednom jedna promocija

Moto knjige

Svi koji prate moj blog što preko Facebook-a što preko WordPress-a i drugih medija su bili uveliko obavešteni da sam  prekjuče imao promociju mog prvenca tj. knjige Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori (Neverbalna komunikacija na delu). Promocija je prošla fenomenalno, što mi je drago i cela atmosfera je kranje bila pozitivna. Ono što mi je možda još draže knjiga kao štivo je već dobila fenomenalne kritike. Meni veoma bitni ljudi koji me prate ceo život su kao i uvek opravdali svoj status. Što se tiče virtuelnog sveta moram da istaknem i da se zahvalim Sonji Martić koja mi je upotpunila meni bitan događaj svojim prisustvom.

Što se tiče ostalih blogera , ako izuzmem one koji su geografski daleko ili nisu u prilici tu moram da budem iskren da sam stvarno doživeo veliko razočarenje. One koje sam upoznao i čije imam telefone, su mi se izvinili, i naravno ja sam razuman čovek, ali generalno od 99 Blogera koji prate ovaj moj blog i ono što ja radim , posle napravljenog posta koji je bio i pozivnica za promociju pojavilo se fenomenalnih 0 blogera. Možda ću biti malo sarkastičan, jer možda ste navikli da samo pišem u pozitivnim tonovima, e pa jbg ne mogu neku svoju istinu i neko osećanje  da sakrijem. Razočarale su me neke osobe sa kojima sam odrastao, a što ne bi i vi kad me i ne poznajete, a i zabole vas kurac možda za tamo nekog Marka, koji je izdao tamo neku knjigu. Većina će verovatno da lajkuje i ovaj post, iako nisu ni otvorili stranicu da vide šta u njoj piše.  Neću da grešim dušu i da sve stavljam u isti koš jer ima stvarno sjajnih Blogera sa kojima planiram da nastavim da se družim, ali neke stvari su jednostavno činjenice. Da li treba da kvarim možda moj pozitivne impresije sa promocije, ne! To ne može ništa da pokvari, sve je prošlo fenomenalno i ja sam srećan što sam stekao i neke nove prijatelje i doživeo neko novo iskustvo. Za one koje bole kurac za mene, samo da znate zabole i mene za vas!

Moja neka filozofija: Oni pravi se prepoznaju kad je čoveku lepo, a ne kad je teško!!

Mislio sam da stavim slike ali sam odustao , staviću jednu sliku kao naslovnu stranu i to sliku prve stranice  i link ka FB stranici o knjizi gde imaju sve slike pa ko želi da vidi nek izvoli ko ne želi ne mora!!

Marko Burazor

  1. #1 od strane srebrnastopaperje april 28, 2012 - 1:25 am

    Što se tiče promocija knjiga uopšteno govoreći, ako na FB napišu da dolaze njih 100 dođe jedva 2 do 5. Ne znam zašta im služi taj imaginarni klik na dolazim. Obzirom na moj nenormalni rapored napišem eventualno možda. Moja prijetljica je pravila promociju knjige pesama i došlo je fenomenalnih 4 ljudi, a pri tome je zapucala iz Hr jer je knjiga objavljena ovde.

    Toliko o tome.
    Razumem tvoju razočaranost i bes.

    Što se mene lično tiče imam bar 10 svedoka gde sam taj dan bila…

    Moto: Ljudi nisu tu ni kad je teško ni kad je lepo…

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 8:36 am

      ma verujem ti jelena samo mi je za neke ovako uopstene , pun svega u fazonu kao sterilno se pratimo ha ha ha hi hi hi , smejemo se i svi smo kao srecni sta je ko napisao..kad nije tako

  2. #3 od strane Berislav Blagojevic april 28, 2012 - 5:04 am

    Ja sam lajkovao iskrenost ovog posta! Knjiga se ne promoviše svaki dan i u današnje vrijeme, izdati knjigu je takoreći podvig – koji treba podržati. Geografska udaljenost me je spriječila, a za ostale… U svakom slučaju – ČESTITAM :)

    • #4 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 8:38 am

      Znam druze… namerno sam staio precizno za one koji geografski nisu u mogucnosti …ti razumes jer si u toj prici oko knjige i to je stvarno sada uzasno tesko…ja sam 4 godine radio na tome i pri tom niko nije znao o mojim planovima pa ni moj cale…

      • #5 od strane Berislav Blagojevic april 28, 2012 - 10:28 am

        Razumijem te… i svaka ti čast da si sve to uspio tako da izvedeš.

  3. #6 od strane Sparta(RADETA Petar) (@mymoonlog) april 28, 2012 - 7:55 am

    Naravno da treba podrzati i prosiriti novost na drustvenim stranicama i preporuciti prijateljima, ja iskreno receno podrzajem sve sto dolazi sa Balkana i zelim veliki uspjeh svima,takodjer navraticu i na fejs,..dodajem takodjer da ima zavidnih blogera i koji sebe smatraju da su bogovi a ispadaju na kraju obicne “0″,koliko su zavidni da su mi hakirali blog na wordpress..nema veze ali imam jos jedan na blogspot. Uglavnom zelim svima sve naj. i mnogo mi je drago za pozitivan uspjeh izdavanje knjige.
    V.POZZ

    • #7 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 8:39 am

      Hvala !!

  4. #8 od strane Polihimnija april 28, 2012 - 9:18 am

    Lajk je za direktnost, volim kad istina nije uvijena u oblandu. Neko nije mogao, neko nije hteo… a jezikom filma rečeno:

    • #9 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 9:30 am

      sjajno obozavam ovaj deo iz filma sujeta da da :) sjajno si to stavila… pravo da ti kazem imao sam neki entuzijazam za neka sira blogerska druzenja… sada , ma nema sanse bas be briga, ako me neko pozove i organizuje mozda i dodjem, da iniciram ma zabole me… Oni koji su mi prijatleji na FB necu njih da trpam u isti kos, ovi ovako drugi … ma pali brate imam ja dosta svojih problema ,samo sto ih nikad ne isticem u prvi plan jer trudim se da u svemu sto se desava nadjem pozitivnu stranu, ali neke stvari jednostavno ne mogu da se ulepsavaju…

      Hvala ti Sandra, ako te ima na FB nadji me :)

      • #10 od strane Polihimnija april 28, 2012 - 9:37 am

        Uzmi u obzir da 80% virtuelnog sveta ima i virtuelni um, čast izuzecima, što će reći – nije sve kako izgeda (piše).

      • #11 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 9:58 am

        naravno svestan sam toga !

  5. #12 od strane Lugar april 28, 2012 - 9:30 am

  6. #13 od strane dudaelixir april 28, 2012 - 10:26 am

    Marko, čestitam na predivnoj promociji i zaista mi je jako žao i saosećam sa tobom kada te iznevere ljudi na koje si, nekako, računao. Stvarno mi je žao što nisam mogla da dodjem i nadam se da razumeš razlog (bez kola i bez love). Čula sam da je bio i neki miting koji je sputao ljude da dodju na promociju.
    Žao mi je, ali, važno je da knjiga dobila dobre kritike i da će biti korisna! :) Puno te pozdravljam! :)

    • #14 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 12:22 pm

      Dudo razumem te ja totalno, ti si mi i pre rekla i ne odnosi se na tebe , nego generalno kazem.. ovaj clanak sam napisao ne u duhu kakav je blog… Sujeta kod ljudi je takva i jednostavno jaca… Bole ljude za tamo nekog Marka i njegovu promociju, samo sam hteo da kazem da zabole i mene za njih :) Bili su oni koji su trebali …

    • #15 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 12:23 pm

      Knjiga je vec dobila sjajne kritike i to mi je najdraze u celoj prici :)

  7. #16 od strane Nenad77 april 28, 2012 - 11:29 am

    Marko prijatelju I OTVORIŠE SE OČI ;) Ja sam ti rekao svoje razloge zašto nisam mogao da se pojavim na promociji,mada koliko sam uspeo da vidim na fotkama bilo je stvarno super.Ti bre ko da si ženski pisaac,sve neke koke oko tebe :lol: Nema ovde ljudi koji prepoznaju prave vrednosti druženja i prijateljstva.Velikoj većini odgovara da čuka samo onako u prazno,a kada treba da se nešto prenese na veći nivo-nema ih nigde-miševi!! :mrgreen: Nemoj samo da mi se nerviraš mnogo,sve će to vremenom biti ušpanovano i naštelovano. Kroz sito,pa prosej to “brašno” malo. Neće moja slavna malenkost da se druži i viđa baš sa bilo kim :mrgreen:

    • #17 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 12:20 pm

      Znas kako Nenade generalno ja sam zadovoljan kako je proslo… oni najbitniji i oni koji su triput lomljeni pa vareni su svi bili do jednog i sve je proslo feneomenalno…
      Ne nerviram se , samo kazem da od 99 blogera sa WP dodje nula… toliko o tome … razloge nekih ljudi sa kojima imam komunikaciju i koji su mi se izvinili naravno razumem pa nisu svi u mogucnosti, ali generalno kazem… Sujeta je cudo ..

      • #18 od strane Nenad77 april 28, 2012 - 12:39 pm

        Baš si mi se iznervirao :D . kako kažeš i sam ti meni -Samo sve izbaci iz sebe na post (izduvaj se) Život ide dalje ;)

  8. #19 od strane malabreskva april 28, 2012 - 12:39 pm

    Znam da je prijatelja uvek malo kad je podrška potrebna, ali uvek je tako, ne nerviraj se.
    Verujem da mnogi blogeri, kao i ja, nisu bili u toku šta se dešava – proleće nas je odvuklo, a i oni koji su možda hteli da dođu verovatno su imali nekih obaveza – život je brz i zahtevan u današnje vreme što nije opravdanje ali ne ljuti se. VAŽNO je da su pravi prijatelji tu i da je tvoj uspeh evidentan ! Ja ti čestitam od srca i baš mi je drago

    • #20 od strane malabreskva april 28, 2012 - 12:40 pm

      I ne kvari tako lep događaj nesigurnošću i ogorčenošću! Nije bitna gužva, već sama knjiga !!!

      • #21 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 4:16 pm

        nemoj me pogresno shvatiti daleko od toga da sam nesiguran, samo se mislim koliko je ovde nekih kulturnih lajkova i sviranja kurcu niko se ne usresredjuje na sadrzinu, svi se bave formom
        DA nisam imao sigurnost malo morgen bih izdao knjigu , 4 godine zivljenja za tu ideju i verovanja…

    • #22 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 4:14 pm

      Hvala …

      • #23 od strane malabreskva april 30, 2012 - 8:12 pm

        Uvek je najteže početi, verujem da će biti još takvih knjiga. Do tada te čitamo ovde. Svi smo te lajkovali – zbog iskrenosti. Foliranata je dosta, divno je videti nekoga ko kaže šta zaista misli. Srećno i Veliki pozdrav!

      • #24 od strane Marko - Buki blog april 30, 2012 - 9:04 pm

        ma nemam ja dlake na jeziku inace svakom kazem sve u lice, samo sam gledao da napravim ovde mesto koje ce biti totalno pozitivno i gajiti neke pozitivne vrednosti…

  9. #25 od strane LaBiLnA april 28, 2012 - 3:37 pm

    Evo ga, već se uobrazio :D Ccccc …

    Čestitam na pozitivnim kritikama, a nadam se da se šališ u vezi iniciranja druženja. Nama si obećao majsko druženje a obećanje je obećanje ;)

    Jaaaaako mi je žao što nije bilo teoretske štanse da stignem na vreme, a baš sam se radovala i danima iščekivala taj veliki događaj. Neka je tebi sa srećom izlazak knjige u svet, a mi ćemo se videti ovih dana, nadam se …. napucani :P ;)

    • #26 od strane Marko - Buki blog april 28, 2012 - 4:17 pm

      ma Violeta ti si mi se javila i kad je izasla knjiga i sva si zivela za ovaj dogadjaj ti nisi u ovoj prici u ovom clanku … Sto se tice majskog druzenja… organizujte ti i Nenad krenucu zsa vama …

  10. #27 od strane dudaelixir april 28, 2012 - 9:48 pm

    Znam ja Marko da nisam lik iz onih “boli ih kur.. za tamo nekog Marka”, jer znaš da nije tako. A oni koji nisu došli NEOPRAVDANO, i treba da te boli kur.. za njih.
    I velika je stvar napisati knjigu i to jedno takvo štivo! Volela bih da pročitam, no, ima dana!

    A za druženje, ja vas čekam u Novom Sadu, NE ZABORAVITE (ti, Nenad i Labilna, preCednica u nameri)! ;)

    • #28 od strane Marko - Buki blog april 29, 2012 - 12:40 am

      doci cemo najverovatnije kao sto sam ti rekao u maju videcemo sa ovim drugima…

      Hvala ti . ma ti si Dudo carica ti to znas valjda , sta mislim o tebi …:)
      Videh danas jedan bloger lajkovao mi post , bez komentara to ti je samo dokaz da coveka ne zanima , da procita nego lajk da bi mu ti dosao posle i ucinio njega popularnim …ma smesno

  11. #29 od strane agroekonomija april 29, 2012 - 1:34 pm

    Meni je iskreno žao što nisam bila u prilici da prisustvujem prezentaciji Tvoje knjige. U svakom slučaju čestitam Ti još jednom!

    • #30 od strane Marko - Buki blog april 29, 2012 - 1:58 pm

      hvala !

  12. #31 od strane Branko Baćović april 30, 2012 - 1:38 pm

    E burazeru, ja sam imao sličnih iskustva sa svoje četiri knjige… ljude, manje više, moraš da vučeš za rukav… na početku možda i ne, ali kasnije… ih stvarno zabole… U stvari ih ne boli nego uvek imaju preča posla! Videću šta će biti sa petom (nije samostalna nego je sa još tri pesnika) ali pesme niko ne čita… tako, ako ih ne zamolim tri puta… slaba vajda… Mogu o sličnim iskustvima danima da ti pričam… do sada sam imao brojne promocije i preko pedest književnih večeri… ali videćeš već i sam… Dakle, pišeš za sebe… a sve ostalo je šlag koji možeš da dobiješ ali i ne moraš! Što pre shvatiš, biće ti bolje. Dok ne postaneš “popularan” onda će dolaziti i kurta i murta, samo da su pored slavne osobe… Tako ti je to… Svaka čast za knjigu, pošto znam šta si sve prošao i šta ćeš tek da prođeš… Želim ti dosta pozitivnog razumevanja i gomilu živaca i da uvek pronađeš više pozitive nego negative u tome što radiš, inače ćeš se slomiti! Srećno u nove pobede i nove knjige :) :) :) PS Inače procenat ljudi koji se odazovu prosečno je od 0 do 20%… ostalo je “srećno ludilo!!

    • #32 od strane Marko - Buki blog april 30, 2012 - 9:03 pm

      Wow hvala ti na tako opsirnom i detaljnom komentaru… ma svega sam ja svestan, nisam nesto preterano ni ocekivao… samo sam rekao zapazanje , gomila ljudi su nekako virtuelno sterilni , samo se ogranicavaju za svoje dvoriste , ali ne bitno, svako ima svoje razloge … sto se tice promocije zadovoljan sam, pogotovu sam zadovoljan povratnom informacijom od ljudi koji us procitali knjigu i sto mi ljudi traze knjigu tipa gde ima da se kupi… sve ostalo je manje bitno :)

    • #33 od strane minagligoric maj 28, 2012 - 6:27 pm

      Извињавам се што се непозвана мешам, али морам да поздравим твој коментар! Не могу се више сложити… Поз!

  13. #34 od strane otkacena maj 1, 2012 - 11:08 am

    Marko ja sam trebala da dodjem sa drugaricom, ali sam u subotu zavrsila na urgentnom. Kamenolom u bubrezima se odronio. Mogu ti reci samo, da mi je veselo i danas. Od subote sam na postedi.
    Sto se tice ljudskih odnosa, sve ti je to promuckaj i prospi. Ne samo virtuelni ljudi, nego vecina koja nas okruzuje. Sve ti se svodi na hahaha, hihihi, ali kad zapne nigde nikoga. Zato u se i u svoje kljuse. Bitno je da si ti ispunio svoju ljudsku potrebu da se ostvaris, a nerve da gubis to ti nije pametno.
    Cuvaj zdravlje, posebno bubrege, izbacivanje kamena boli vise od porodjaja. Ali bez zezanja.
    Pozdrav.

    • #35 od strane Marko - Buki blog maj 1, 2012 - 6:43 pm

      Hvala ti puno… nisam ja izgubio zivce samo sam nesto spoznao da ovde gravitiraju razni pa sam neke stvari nazvao pravim recima :)

      • #36 od strane otkacena maj 1, 2012 - 8:59 pm

        Upravo, zato uzivaj u sopstvenom uspehu.

      • #37 od strane Marko - Buki blog maj 1, 2012 - 10:05 pm

        Uzivam :)

  14. #38 od strane tatjanamb maj 3, 2012 - 3:41 pm

    Ja za promociju saznadoh upravo sada… Možda bi trebalo da budem više na netu nego inače, ali to nije uvek izvodljivo. Zato, kad sam ja u pitanju, pitaj Nenada za moj br. telefona (možeš i mene direktno), mejl adresa je tanmilbab@hotmail.com (ima je i na blogu) pa ću biti zahvalna ako me lično obavestiš kad su neke slične stvari u pitanju. Važno je da nije u nekoj pustahiji do koje mi treba 3 dana jahanja bez odmora te da ne mogu da napojim i na’ranim gladne konje i svoju malenkost :D.

    Po meni, važno je da si imao promociju, da je dobro prošlo (a zašto i ne bi), da su došli ljudi koje to interesuje, da je bilo i onih koji su ti dragi, a iznad svega da si ti zadovoljan svojim delom :OK:. Čestitam :D.

    • #39 od strane Marko - Buki blog maj 3, 2012 - 4:51 pm

      Hvala ti Tanja , znam da je Nenad u komunikaciji sa tobom, uspostavicemo i mi … bio sam u ludilu tih dana tako da sam preko clanka pozvao ljude :)

      • #40 od strane tatjanamb maj 3, 2012 - 6:09 pm

        Nema na ceme, zaista, a drago mi je zbog promocije :OK: :D.

  15. #41 od strane minagligoric maj 28, 2012 - 6:25 pm

    Волим што си овако јавно изнео своја осећања. Дешавале су ми се сличне ситуације, и то са “најближима” (наводници јер више нису ни далеко а не близу што се мене тиче…) Видим поменуо си и оне које знаш од детињства… Саосећам с тобом заиста… Нова сам овде, али надам се да ћу бити у неком лепом броју оних који ће ти поправити овај утисак убудуће.

    “Moja neka filozofija: Oni pravi se prepoznaju kad je čoveku lepo, a ne kad je teško!!” слажем се :(

    • #42 od strane Marko - Buki blog maj 28, 2012 - 7:06 pm

      Veoma sam iskren i dirketan Mina
      i reci cu tui ” Нова сам овде, али надам се да ћу бити у неком лепом броју оних који ће ти поправити овај утисак убудуће.” Sa ovim si me porpilicno kupila ni ne mozes da slutis koliko !!!!:)

  1. Bila jednom jedna promocija | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

