Promocija knjige – Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori

Dragi moji Blogeri i svi koji čitate ovo Marko Burazor vas poziva na Promociju svoje knjige Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori koja će se održati 26.4 u 19h u Klubu Prozor u Takovskoj 48 (preko puta Botaničke bašte). Nadam se da se vidimo i družimo.

Marko Burazor

, , ,

  1. #1 od strane anaberbakov-anee april 18, 2012 - 7:55 am

    Drago mi je zbog tebe. Divno!

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 18, 2012 - 9:36 am

      Hvalaa🙂 nadam se da se vidimo🙂

  2. #3 od strane dudaelixir april 18, 2012 - 11:51 am

    Jako mi je drago zbog promocije. Čestitam Marko, ali, znaš i sam, nisam u Beogradu, mada,ko zna, možda se i pojavim!😀

    • #4 od strane Marko - Buki blog april 18, 2012 - 12:08 pm

      To bi mi bilo fenomenalno iznenadjenje🙂 pozvana si🙂

  3. #5 od strane Charolija april 18, 2012 - 5:29 pm

    Ne smem da obećam unapred, ali nadam se da ću uspeti da dođem. Sigurna sam da će promocija biti uspešna.🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog april 18, 2012 - 5:52 pm

      nadam se🙂 pozivnica je tu🙂

  4. #7 od strane svlada5 april 18, 2012 - 5:40 pm

    Sjajan blog, Bila bi zahvalna ukoliko bi ste posetili moj blog o Astrologiji i ostavili evenutalno neki komentar ili savet!
    http://astrovizija.wordpress.com/

  5. #8 od strane dudaelixir april 18, 2012 - 8:57 pm

    *Hvala puno, javiću se ako se nešto promeni!🙂

  6. #9 od strane LaBiLnA april 19, 2012 - 11:35 am

    Hvala na pozivu, ali… biću bolesna😀 hahaahahahahhaha Imaću visoku temperaturu i ovčije boginje🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog april 19, 2012 - 2:29 pm

      samo nemoj da uhvatis sarlah🙂

  7. #11 od strane Violeta maj 18, 2012 - 5:21 pm

    Kasnim s čestitkom, a i da sam ranije videla opet ne bih došla, jer nisam u BG.🙂

  1. Promocija knjige – Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

