Knjiga – Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori

Koji su najteži članci za pisanje? Pa oni koje treba da pišete o sebi ili nečemu vašem. E upravo je slučaj sa ovim člankom.

E pa dragi moji Marko Burazor – Buki je krajem prošle nedelje izdao knjigu. Većina ljudi oko mene nije imala pojma da ja pišem knjigu , naravno da nije imala pojma jer sam to krio ko najbolje čuvanu tajnu, gde je samo 5 ljudi znalo od početka moju nameru.

Knjiga je nastala kao proizvod mog postdiplomskog završnog rada, tj. rad je nastao kao posledica moje želje da objavim knjigu. Tema je bila vezana za neverbalnu komunikaciju i kulturne razlike. Od početka sam planirao da to postne knjiga, tako sam i tražio temu. Uspeo sam. Na moje zadovoljstvo🙂

Knjiga se zove Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori (Neverblana komunikacija na delu) , izdavač je Draslar Partner, a osoba koja je možda i najzaslužnija (što ja sad pišem članak o knjizi) pored autora je moja urednica Ana Sovilj kojoj moram da se zavalim do neba, što me je pre svega istrpela , znate drugari nisam baš ja toliko lak hehe🙂 ne mislim na kilažu🙂 i što je ovu knjigu uredila da bude ko bombonica (moje mišljenje, my precious).

Neću da vam sad opisujem šta ima u knjizi , ostaviću da to vi otkrijete , radi se generalno o primeni neverbalne komunikacije u dosta situacija od poslovne komunikacije  do udvaranja … fokus je na praktičnom pogledu, ne da vam ja sad pričam zašto čovek drži prekrštene ruke, već šta se krije iza toga i kako da se postavimo i šta da očekujemo.

Facebook Stranica Knjige  (please Lajk stranice  hehe divni ste )

Knjiga će da bude u knjižarama širom Srbije posle Uskrsa, dok direktno možete da kupite  od mog  izdavača (po nižoj ceni od one u knjižari što je logično, a cena je stvarno veoma pristojna videćete i sami) na ovom linku.

Kontakt

Hvala vam jos jednom!!!!

Marko Burazor

Buki blog

, , , , ,

  1. #1 od strane Nenad77 april 11, 2012 - 8:34 pm

    Pa Marko neka je sa srećom!!! Sad si neki veliki DrMr:mrgreen:

    • #2 od strane Marko - Buki blog april 11, 2012 - 8:47 pm

      hahah hvala ti Nenade🙂

  2. #3 od strane dudaelixir april 11, 2012 - 8:38 pm

    *Marko, čestitam ti na prvencu i divim ti se kako si izdržao da ćutiš o tome da pišeš knjigu. Ja bih na dupe progovorila. He, he, znaš kakvi su blizanci!!!
    Biće mi drago da pročitam sve što si napisao!

    • #4 od strane Marko - Buki blog april 11, 2012 - 8:48 pm

      Veruj mi bio sam na takvim iskusenjima da ne mozes ni da zamislis, kad sam objavio da izdajem knjigu svi u soku…wowww otkud to🙂

  3. #5 od strane unica april 11, 2012 - 8:42 pm

    Čestitam!!! Super tema, vjerujem i knjiga🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog april 11, 2012 - 8:48 pm

      Hvalaaa🙂 trudio sam se da pisem kao sto pisem na blogu, koliko je to materija dozvoljavala.. ima dosta slika🙂

  4. #7 od strane Sonja Pavlovic april 11, 2012 - 9:44 pm

    Lepa vest, Marko. Čestitam. Neka bude bestseller🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog april 11, 2012 - 9:44 pm

      Hvalaaaaaaaaaaa:) Ako sve bude islo po planu bice🙂

  5. #9 od strane Staklenna april 11, 2012 - 9:56 pm

    Čestitke! Baš sam prijatno iznenadjena!

    • #10 od strane Marko - Buki blog april 11, 2012 - 10:06 pm

      Hvalaaa🙂 Dosta ljudi sam iznenadio, i mnogi se pitaju otkud na ovu temu da pise muskarac🙂 haha

  6. #11 od strane Saša april 11, 2012 - 10:42 pm

    Kakvo iznenađenje! Sa srećom!

    • #12 od strane Marko - Buki blog april 11, 2012 - 11:44 pm

      hehee hvalaaa🙂 pun sam ti ja iznenadjenja moj Sasa🙂

  7. #13 od strane Plava Baklava april 12, 2012 - 3:21 am

    Vau! Sjajno! Čestitam! tema je vrlo intrigantna, radoznalost moja više nego zagolicana🙂.

    • #14 od strane Marko - Buki blog april 12, 2012 - 10:43 am

      Hvalaa bas mi je drago da sam uspeo da zaintrigiram temom, inace okolinu oko mene sam sokirao🙂

  8. #15 od strane Berislav Blagojevic april 12, 2012 - 4:26 am

    Marko, još jednom čestitam! Lijepo iznenađenje🙂 pa, neka se kupuje i čita, šta drugo reći😀

    • #16 od strane Marko - Buki blog april 12, 2012 - 10:43 am

      Hvala ti druze , hvalaa ako Bog da hoce, ja verujem da hoce pogotovu sto je to oblast koja sve zanima🙂

      • #17 od strane Berislav Blagojevic april 12, 2012 - 10:46 am

        😀 ako bude srece i ja cu da pazarim kada budem dolazio u BG😉 nadam se uskoro

      • #18 od strane Marko - Buki blog april 12, 2012 - 10:48 am

        gledacu da ti obezbedim ako mi bude ostalo primeraka🙂 i da ti dam na kafici🙂

      • #19 od strane Berislav Blagojevic april 12, 2012 - 11:51 am

        ako, ako prijatelju😀

  9. #20 od strane otkacena april 12, 2012 - 7:44 am

    Čestitke od srca. Svaka čast. Sad neka se kolo zavrti i knjiga brzo prodaje. Da bude što više izdanja. Srećno.

    • #21 od strane Marko - Buki blog april 12, 2012 - 10:41 am

      Hvalaaa ti🙂 Samo nek ide, vec sam dobio pozitivne feedback-e od ljudi koji ni po babu ni po stricevima gledaju i bas mi drago🙂

  10. #22 od strane Sandra april 12, 2012 - 2:10 pm

    Svaka čast na knjizi, ali i na energiji i entuzijazmu. Malo ljudi se odvaži na tako nešto.🙂 Verujem da nije bilo lako napisati.

    • #23 od strane Marko - Buki blog april 12, 2012 - 2:43 pm

      pa to je samo jedan od odelica mog magistarskog… kojeg sam pisao godinu i dva meseca, sa 96 knjiga strane literature ne racunajuci sajtove …dugo je trajalo🙂

    • #24 od strane Marko - Buki blog april 12, 2012 - 2:43 pm

      Hvalaaaa🙂

  11. #25 od strane LaBiLnA april 13, 2012 - 1:04 am

    JeeeeeeJ! Poznajem autora knjige (smor)😀 Neka je sa srecom jos jednom. Ako je knjiga upola kao sto si ti zanimljiv, ceo tiraz ima da ode kao alva😀 Cestitke od srca🙂

    • #26 od strane Marko - Buki blog april 13, 2012 - 1:08 am

      hahahaha jel smor autor ili sto poznajes autora🙂 samo cu ti reci mozda si pogresila broj ali si dobila onog koga si trazila🙂

  12. #27 od strane Lugar april 13, 2012 - 7:57 pm

    Bravo Care!

    • #28 od strane Marko - Buki blog april 14, 2012 - 12:15 am

      Hvala ti druze🙂 hvala🙂

  13. #29 od strane Charolija april 14, 2012 - 10:10 am

    Svaka čast, čestitam. Tematika knjige je jako zanimljiva, jedva čekam da pročitam.🙂

    • #30 od strane Marko - Buki blog april 14, 2012 - 1:59 pm

      Hvalaa🙂 Gledao sam da izaberem zanimljivu tematiku🙂 bar je meni bila🙂

  14. #31 od strane Jasmina april 16, 2012 - 12:28 am

    Svaka cast!🙂

    • #32 od strane Marko - Buki blog april 16, 2012 - 12:49 am

      Hvalaaaa🙂 :)))

  15. #33 od strane zelenavrata april 26, 2012 - 1:25 pm

    Za Devicu je normalno da piše to najbolje ume da radi- ne sumnjam u knjigu- srećno!

    • #34 od strane Marko - Buki blog april 26, 2012 - 2:00 pm

      evo devica , upoznaces je uskoro … je malo atipicna🙂 hehe

  1. Knjiga – Naučite Jezik Kojim Ceo Svet Govori | www.blogovnik.com
  2. Neverbalna komunikacija na delu II (razlike među kulturama) | Buki Blog

Ostavite odgovor

