Blogerski izazov

Evo i mene da odgovorim na ovaj blogerski izazov gde odgovaramo na 11 pitanja i postavljamo 11 novih. Prihvatio sam izazov koji mi je Agroekonomija poslala, mada nije ona jedina :)ali na ovaj njen odgovaram🙂

1.  Da li ste zadovljni sa sobom?

Zadovoljan jesam ali može mnogo bolje, treba da korigujem još neke stvari..

2.  Koliko ljubav znači u vašem životu?

Dosta, ona je pokretač ali ne u smislu da to kažem da bih tako rekao već to jeste tako-

3.  Imate li mnogo prijatelja?

Imam stvarno dosta prijatelja i većina su ženski i samo par muških…šta ću žene mi mnogo više pašu…

4.  Šta mislite o vezi starije ženske osobe i mlađeg muškarca?

Hehehe moje poslednje dva duže veze su bile sa osobama koje su bar malo starije od mene, tako da ne mogu da kažem ništa protiv. Sve se može uskladiti.

5.  Šta mislite o vezi starijeg muškarca i mleđe žene?

To je više prirodna kombinacija, ali zavisi koliko mlađa žena. Ako moram da idem u crkvu da tražim dopust, onda je to mnogo mlado🙂

6.  Mislite li na starost i eventualnu usamljenost u tim godinama?

Trudim se da mislim na sadašnjost.

7.  Čega se bojite?

Jebem li ga ne znam, mozak mi je sad krečana . Svi se generalno boje smrti , tako da to nije merodavno…

8.  Koga najviše volite?

Svoje bližnje , svoje prijatelje , sebe i generalno volim ljude.

9.  Koliko vam vremena oduzima blogovanje?

Pa nije da mi ne oduzima, ali to je savršeno mesto i ne bi ga menjao ni za šta na svetu. Pomoglo mi je blogovanje, kad su mi bili teški trenutci da ne padnem u neku letargiju.

10. Dopada li vam se virtuelno druženje s nepoznatim osobama?

Sjajno, stvarno sjajno . Upoznao sam za sad jednog kolegu blogera hehe kome ću baciti rukavicu kao izazov i iskustvo je bilo više nego sjajno.

11.  Koje biste pitanje postavili meni?

Otkud u nazivu Agroekonomija, Ekonomija da nismo kolege po faksu ?

Mojih 11 pitanja vama :

1. Kad si naučio da voziš bicikl i da li se sećaš tog momenta?

2.Veruješ li u žensko ženska prijateljstva  bez zavistii i takođe muško muška ?

3 . Veruješ li u sebe ?

4. Šta ti se najviše svidja u blogovanju?

5. Šta ti se najviše ne svidja u blogovanju?

6. Koja ti je stvarno omiljena boja, da nije tipična boja?

7.Šta te raduje?

8. Reci jednu stvar koju možeš sad da priznaš, a nisi mogao kad si bio mlađi/a?

9.Šta je to nešto bez čega ne možeš?

10.Za koga navijaš?

11.Kako ti vidiš Marka-Bukija?

Pozivam ih da prihvate izazov i učestvuju u igri:

1. Nenadov blog

2DBblog

3.Staklenna

4Branchester

5.Berislav Blagojevic

6.Lugar

7.Sarah

8.Zelena

9.Sta da slusam danas

10Obične priče

11.Temperstades

Trudio sam se da ne izazivam ljude koji su već odgovarali, ako sam se duplirao..sorry🙂

Marko Burazor

Buki blog

  1. #1 od strane Nenad77 mart 26, 2012 - 10:01 am

    Pa Marko kućo stara pošto sam izazvan,a ne želim nikoga da izazivam, evo odgovoriću ovde ako nije problem:

    Ogovor 1: U prvom osnovne-možda kasno,ali tako je.
    Odgovor 2: Pa previše iskustva mi govori da ne treba u neke stvari slepo verovati.
    Odgovor 3: Da i to je ono što me drži,jer sam svestan svojih sposobnosti.
    Odgovor 4:Razmena mišljenja i širenje nekih ličnih vidika, i trenutak kada padaju maske blogeraša.
    Odgovor 5:Zaborav
    Odgovor 6: Teget plava
    Odgovor 7: Raduje me sve što odradim dobro i kvalitetno,a na prvom mestu raduju me moja deca,onda i cela porodica.

    Odgovor 8:Nije sve baš onako kako izgleda.
    Odgovor 9:Umišljeno cigara,stvarno moja deca.
    Odgovor 10.Zvezda
    Odgovor 11: Marka vidim kao dobrog čoveka,stabilnu ličnost i kao jednog velikog borca.

    Nadam se Marko da si zadovoljan mojim odgovorima😀

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 26, 2012 - 10:34 am

      Nenade sjajno i hvala ti sto si odgovorio na ovaj izazov … i jos vise na odgovorima🙂 Moramo da ponovimo kafu i mozda i da prosirimo drustvo sa jos nekim kolegom blogerom🙂 jer meni je iskustvo sjajno !

      • #3 od strane Nenad77 mart 26, 2012 - 10:44 am

        Čućemo se telefonom da se dogovorimo😉

      • #4 od strane Marko - Buki blog mart 26, 2012 - 11:14 am

        vazi🙂

      • #5 od strane LaBiLnA mart 27, 2012 - 1:36 pm

        Tz tz tz… samo vas posmatram.. obojicu! Opet muško društvo na kafi???? Shock! Nevera! Uaaaaaaaaa😀

      • #6 od strane Marko - Buki blog mart 27, 2012 - 1:45 pm

        hehe ne brini se bices pozvana🙂 sa zadovoljstvom🙂

  2. #7 od strane agroekonomija mart 26, 2012 - 11:44 am

    Nismo kolege po faksu. Ja sam tehnolog.

    • #8 od strane Marko - Buki blog mart 26, 2012 - 11:46 am

      pretpostavio sam🙂 znaci ti si kao moj stariji brat , samo sto si ti mozda prehrambeni tehnolog ?

  3. #9 od strane agroekonomija mart 26, 2012 - 11:46 am

    Drago mi je da si prihvatio moju loptu u svom dvorištu.

    • #10 od strane Marko - Buki blog mart 26, 2012 - 11:58 am

      naravno da sam prihvatio i to sam kucao u 4 nocu cisto da znas🙂 da budes pocastvovana🙂

  4. #11 od strane Saša mart 26, 2012 - 8:39 pm

    Malo si me zezn’o😉 Ovakav članak se ne uklapa u koncepciju mog bloga, ali smisliću nešto i odgovoriti na izazov.
    Pozdrav

  1. Blogerski izazov | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

