Džon Karter

Posle dugo vremena sam odgledao film u bioskopu, i to  jednom  od meni omiljenih bioskopa (bioskop  Roda)  i u društvu koje shvata film na način na koji ja shvatam (gde ćete savršenije).  Tražeći projekciju u neko normalno vreme je prosto bilo nemoguće, jer sve sale su zaokupljene nekim filmom Ustanička ulica (domaće filmove izbegavam da gledam u širokom luku ), tako da nam je samo ostao bio kasni noćni termin, skoro privatna projekcija.(što ima i svojih prednosti).

Film kao film je  za razbribrigu sa malo avanture će sigurno dobro doći vama i vašim napaćenim moždanim vijugama usled cele turbulencije u kojoj živimo. Moja predrasuda oko ovog filma je postojala , neću da kažem da nije. Mada kad sam saznao da je film radjen po knjizi E.R. Burouza koji je napisao Tarzana, to je malo promenilo moj pogled na isti . Trejler me ni malo nije ubedio, ali generalno priča i nije toliko loša. Ne očekujte da osvoji Oskara ili tako nešto, ali da se zabavite, da.

Kao i uvek, samo ću vam nagovestit radnju. Ostalo je na vama da pogledate. Džon je kapetan u SAD vojsci, koji je čovek u potrazi za zlatom (radnja 19 vek). U toj potrazi on nalazi nešto i nalazi nekog ko nije sa planete sa koje je on. Taj pronalazak ga vodi na totalno drugu planetu , gde besni rat. Ostalo je na vama da vidite.Uživajte🙂

Marko Burazor

, , ,

  1. #1 od strane Polihimnija mart 17, 2012 - 4:20 pm

    Uhhh, domaća filmska produkcija je toliko „dobra“ da se prosto plašim da odgledam nešto. Sve me strah da mi se ne primi neka glupost. Strašno!
    Lakše mi je kad vidim da imam istomišljenika🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 17, 2012 - 4:29 pm

      hehe joj ja stvarno sam totalno averzivan na domacu produkciju, jer se sve vrte isit glumci , a uloge se prilagodjavaju kilazi glumaca i njihovom trenutnom stanju… ne daj boze da neki od njih oslabi za potrebu uloge🙂

  2. #3 od strane Sonja Pavlovic mart 17, 2012 - 5:35 pm

    Kapiram da je film totalno muški, ali moraću da prestanem s izgovorima da ne idem u bioskop.🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog mart 17, 2012 - 5:39 pm

      pa ne znam bas koliko je muski, vise ima materijala definitivno za zene🙂

  3. #5 od strane Nenad77 mart 18, 2012 - 8:27 am

    Marko deluje kao film vredna gledanja😉

    • #6 od strane Marko - Buki blog mart 18, 2012 - 10:51 am

      ja sam ga gledao u bioskopu i ne mislim da sam bacio pare🙂

  4. #7 od strane dudaelixir mart 18, 2012 - 11:51 am

    Volim da pogledam i ovakve, „neobične“, filmove. A o domaćoj produkciji, imam mišljenje, kao i većina. Poslednji odgledan je Parada, a pre toga, mislim da je bio Andergraund. Pa, sada ti vidi, koliko volim to sve.
    Parada je odličan film, ismejala sam se odličnoj glumačkoj ekipi, a teška tema je odlično obradjena, samo što mislim da ga neće gledati BAŠ ONI zbog kojih je film i pravljen. Izvini, malo sam tupila o filmu koji nije tema!😉

    • #8 od strane Marko - Buki blog mart 18, 2012 - 12:15 pm

      slobodno bre Dudo ovo je free blog🙂 ja sam poslednje gledao Sesir profesora Vujica, simpatican TV film …
      Ovo je avanturisticki film i kao takav je malo neobican, naravno pravljen da bude blockbuster , ali za zabavu odlican🙂

  1. Džon Karter | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

