Stari Beograd vol.8

Dugo nije bilo članka o vremeplovu Beograda nekada. E pa to se da promeniti, zato članak ide sada , da ne mislite da sam zaboravio🙂 Uživajte!!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane srebrnastopaperje mart 10, 2012 - 7:28 pm

    Posebno sam označila slike koje mi se sviđaju. Fotografije Sajmišta koji je u ono vreme – pre II sv. rata – bio nešto izuzetno i gde su izlagali najveći i najjači proizvođači su izuzetno svedočanstvo. Zbog svega onog što je usledilo posle i što se desilo na Starom sajmištu ne mogu da stavim da mi se sada sviđa.
    To nema veze sa tvojim postom, albumom, nego sa mojim čuđenjem i neslaganjem i ljutnjom što se preko puta Starog sajmišta imalo para da nikne novi tržni centar da se šepuri i blješti, a nije se imalo (koliko decenija unazad i koliko decenija unapred) da se obezbede sadašnjim stanarima stanovi, a onim ljudima koji su tu mučeni i ubijani oda počast obeležavanjem tog mesta.
    Da se zna šta se tu desilo itd.

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 11, 2012 - 1:19 am

      to jeste stvarno strasno… svi znamo za staro sajmiste, al ne znam da li tu ima ikakav i spomenik…ma mozda ce da ga sruse ako i ima pa da naprave novu diskoteku, a taj Usce Shpping mall ne samo sto su sagradili preko puta , vec su bahatoscu digli na sred parka…

  2. #3 od strane tatjanamb mart 11, 2012 - 8:55 pm

    Divne, crno bele fotografije nekadasnjeg Beograda … :OK:

    • #4 od strane Marko - Buki blog mart 12, 2012 - 12:32 pm

      trudim se da ozivim ono sto je nekada bilo …:)

      • #5 od strane tatjanamb mart 12, 2012 - 12:34 pm

        Meni je to uvek lepo i interesantno.

  3. #6 od strane Nenad77 mart 12, 2012 - 5:07 am

    Marko ti znaš da ja potpuno uživam u ovakvim foto setovima😉

    • #7 od strane Marko - Buki blog mart 12, 2012 - 12:32 pm

      Znam i drago mi je da uzivas🙂

  1. Stara Srbija #1 « Buki Blog
  2. Stara Srbija #1 « Buki Blog

Ostavite odgovor

