Classical moods #4

Evo nas u četvrtom članku posvećenom klasičnoj muzici i nekako ovakav članak bar mene najviše opušta. Jer ova muzika koja je prošla toliki zub vremena je besmrtna. Uživajte!

Verdi – Aida

Mozart – Marriage of Figaro

Bach – Cello Suite no.1

Marko Burazor

Buki blog

,

  1. #1 od strane Berislav Blagojevic mart 6, 2012 - 5:21 am

    Bah !🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog mart 6, 2012 - 11:09 am

      on mi je pao na pamet jos iz filma Hangover 2 cuo sam tad i zvucalo mi je ovo cu da uzmem🙂

  2. #4 od strane Saša mart 6, 2012 - 10:12 am

    Dobar izbor!
    Pozdrav

    • #5 od strane Marko - Buki blog mart 6, 2012 - 11:09 am

      Ti si bar kompetentan🙂

  3. #6 od strane dudaelixir mart 6, 2012 - 8:36 pm

    Opsa, konačno, mogu i ja da ostavim komentar!
    Divna je ova klasika!
    Po meni, Verdi je No 1.🙂

    • #7 od strane Marko - Buki blog mart 7, 2012 - 2:26 am

      oleeeeeeee dobro dosla , bez tebe Blog nije bio onako kako treba🙂 sad kad si tu , lakse se dise🙂

  4. #8 od strane Branko Baćović mart 7, 2012 - 4:52 pm

    E da sam ja tako mogao da sviram trubu (Verdi), rekao bi sebi vi😉

    • #9 od strane Marko - Buki blog mart 7, 2012 - 6:00 pm

      haha eh verujem da Boban Markovic pegla trubu i Verdija i govori sebi visocanstvo🙂

  5. #10 od strane agroekonomija mart 18, 2012 - 9:11 pm

    Veoma cenim celokupno delo Đuzepea Verdia.

    • #11 od strane Marko - Buki blog mart 18, 2012 - 11:58 pm

      Verdi je kralj Opere neprevazidjen🙂

  1. Classical moods #4 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

