Hugo

Hugo najnoviji film Martina Skorsezea jednostavno je film koji mora da se pogleda. Kad sam video letimično trailer pre nekog vremena, mislio sam možda i pogledam ovaj film, ali kad sam saznao da je režirao Skorseze , pomislio sam , pa čoveče on ne snima bajkovite filmove već filmove sa De Nirom oko mafije i trilere sa Di Kaprijom hm? Videh da igra čovek zvani znam da glumim – Ben Kingsli i to mi je bilo dovoljno da uzmem da odgledam film i nisam se pokajao.

Radnja prati malo siroče Huga koji je časovničarev sin, koga ujak uzima pod svoje starateljstvo kako ga ne bi odveli u sirotište i  da mu pomaže oko održavanja satova na pariskoj železničkoj stanici. Sve vreme je Hugo prepušten sam sebi, a u međuvremenu pokušava da popravi robota kojeg mu je ostavio otac, koji po njemu čuva očevu tajnu poruku ni nesluteći da će njegovo otkriće uticati na deo istorije…

Uživajte u filmu!!

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane Berislav Blagojevic februar 28, 2012 - 1:21 pm

    To je jedan od ovih novih filmova koje sam ionako zelio da pogledam🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog februar 28, 2012 - 1:23 pm

      vidi ako moyes u bioskopu ili ako vec skidas film , ja sam skinuo Blu raz kopiju i stvarno je ugodjaj fenomenalan …folim reyisere koji te iynenade svojom transformacijom a Skorseze je upravo to i uradio..

      • #3 od strane Berislav Blagojevic februar 28, 2012 - 2:01 pm

        Vjerujem da je tako. Mislim da ce ipak pasti bioskop😉

      • #4 od strane Suflerka februar 29, 2012 - 6:34 pm

        Ja ga ne nađoh na repertoaru nijednog bioskopa u Beogradu. Da li je već stigao u bioskope?

      • #5 od strane Marko - Buki blog februar 29, 2012 - 8:36 pm

        hm, ja ga nisam gledao u bioskopu samo cu to reci🙂 tako da ne znam da li je stigao u bioskope ,ali cu ponovo pokrenuti vodic kroz bioskope na mom drugom sajtu Merak online, pa cu znati🙂

  2. #6 od strane Jasmina februar 28, 2012 - 1:27 pm

    Gledacu ga sigurno🙂

    • #7 od strane Marko - Buki blog februar 28, 2012 - 1:37 pm

      obavezno🙂

  3. #8 od strane unica februar 28, 2012 - 1:31 pm

    obožavam ‘atipične’ filnove- odličan je🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog februar 28, 2012 - 1:36 pm

      drago mi je da ti se svidja …kad bi vise takvih filmova bilo🙂

      • #10 od strane unica februar 28, 2012 - 4:09 pm

        apsolutno se slažem i čekam recenziju Umjetnika🙂

      • #11 od strane Marko - Buki blog februar 28, 2012 - 8:21 pm

        haha za Umetnika ce mi trebati vise hrabrosti …🙂 ali pogledacu ga🙂

  4. #12 od strane malabreskva maj 5, 2012 - 8:12 am

    E, ovo sam gledala i oduševljena sam! Volim takve filmove!

  1. Hugo | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

