Vladina radionica #1

Dragi moji podeliću sa vama jednu kratku pesmu. Marko me je dugo terao da podelim neku svoju pesmu, tako da ovom prilikom to i činim.

EH!

 Juče sam te ubrao svežu

Danas te mirišem zrelu

Sutra bacam te uvelu

Ružo moja….

Vladimir Burazor

, ,

  1. #1 od strane Berislav Blagojevic februar 24, 2012 - 1:38 pm

    zanimljivo🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog februar 24, 2012 - 1:47 pm

      Meni kad je poslao teks i pesmu , nisam rekao nista drugo do hm zanimljivo🙂

  2. #4 od strane otkacena februar 24, 2012 - 3:46 pm

    Istiniti stihovi.

    • #5 od strane Marko - Buki blog februar 24, 2012 - 3:52 pm

      ima ima🙂

  3. #6 od strane Saša februar 24, 2012 - 10:07 pm

    Vladimire, pardoniraj, mislim da bi umesto Ružo moja… bolje leglo (ili stajalo) Moju ružu…
    Pozdrav

    • #7 od strane Marko - Buki blog februar 25, 2012 - 9:53 am

      Sad sam se cuo sa Vladom (btw moji autori su malo lenji sto se tice da se sami angazuju sa komentarima i uredjivanjem na wp, nego je lakse da mi se posalje mail pa uredi Marko ioanko je tvoj blog) , on je namerno stavio Ruzo moja, jer Moja Ruzo je logican sled …tako da to ti je njegov odgovor🙂

  4. #8 od strane tatjanamb februar 24, 2012 - 10:23 pm

    Venemo i mi koji mirisemo ruže …😀

    • #9 od strane Marko - Buki blog februar 25, 2012 - 9:53 am

      Nema sta istina🙂

    • #10 od strane Saša februar 25, 2012 - 9:40 pm

      Naravno da tako treba. Da je „po mom“🙂 izgubio bi se taj sjajan twist na kraju. Ali šta ću kad sam logičan🙂
      Pozdrav

  5. #11 od strane Saša februar 25, 2012 - 9:42 pm

    ups, nisam na dobrom mestu.Hteo sam da budem dva reda iznad🙂

    • #12 od strane Marko - Buki blog februar 25, 2012 - 9:49 pm

      ma svako ima svoje neko vidjenje🙂 da je po mom , ne bih ni napisao pesmu🙂

      • #13 od strane Saša februar 25, 2012 - 10:09 pm

        🙂

  6. #14 od strane tatjanamb februar 26, 2012 - 7:32 pm

    ‘Ajd da dodam jos po nesto. Pesma moze da zvuci i kao poruka nekog ko voli zene, cesto se zaljubljuje pa u 3 koraka (ubere, pomirise, baci) zavrsi sa svojom izabranicom i … put pod noge dok osvajac, srcelomac, zavodnik …. ne dodje do sledece ruze…😉😀. Zato zene – oprez😀 Zverka je u nasem virtuelnom svetu😆.

  7. #15 od strane Branko Baćović februar 26, 2012 - 9:33 pm

    🙂🙂🙂

  8. #16 od strane Plava Baklava mart 1, 2012 - 5:32 am

    Hmmm, dakle, drage ruže, sprem´ te trnje protiv berača i budite mirišljave i suptilne samo prema baštovanima🙂.

    • #17 od strane Marko - Buki blog mart 1, 2012 - 3:59 pm

      hahaha upravo tako🙂

  1. Vladina radionica #1 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

