Big Fish

Slučajno sam pre nekog vremena uhvatio film na TV-u, film koji me je stalno kopkao da ga gledam. Film Big Fish. Ovo nije najnoviji film, jer je izašao 2003-će, ali sigurno zaslužuje da ga pogledate.  Ono što je mene kopkalo da ga najzad odgledam se ispostavilo kao samo jedan pozitivan osećaj za film koji zaslužuje da se vidi više puta.

Film je režirao, čovek zvani mašta , Tim Barton (Betmen, Bitldjus i  vecina filmova sa Džonijem Depom) . Dok je glumačka postava sjajna (bar po meni) , legendarni Albert Fini, Džesika Lang, Ivan MegGregor, Bili Krudrup…

Radnja filma prati odnos oca i sina koji naizgled nije zasnovan na istini usled očeve sposobnosti  da na najzanimljiviji i maštovtiji način priča priče koje na neki način zamagljuju stvarne činjenice iz života. Kako se ocu život približava kraju, sina sve više zanima istina iz života svoga oca. Da li su sve priče neistinite …?

Uživajte

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Berislav Blagojevic februar 22, 2012 - 12:46 pm

    Meni je film odlican!

    • #2 od strane Marko - Buki blog februar 22, 2012 - 12:54 pm

      Mene je odusevio totalno , i mislim da je ovo najbolji Bartonov film…kao neka bajka🙂

      • #3 od strane Berislav Blagojevic februar 22, 2012 - 2:45 pm

        Nisam siguran da li je najbolji, ali je u top 3 sigurno!🙂

      • #4 od strane Marko - Buki blog februar 22, 2012 - 4:11 pm

        to ja govorim da je najbolji jer mi je najsveziji🙂

      • #5 od strane Berislav Blagojevic februar 23, 2012 - 5:17 am

        sve ok😉

  2. #6 od strane tatjanamb februar 22, 2012 - 2:29 pm

    Nisam gledala film. Ako ga se docepam – svakako hocu, a onda mogu i doneti neki sud. Za sad, ne zameri mi, nije me opis narocito privukao, pa bih prvo pogledala ili pokusala da ga pogledam ne bi li zakljucila kako mi se cini. Receno nemoj uzeti k srcu jer, na kraju krajeva, ukusi su razliciti + komentarisem na nevidjeno😀.

    • #7 od strane Marko - Buki blog februar 22, 2012 - 4:13 pm

      veruj mi kad opisujem filmove , osim u serijalu Filmski klasici, nikad ti necu opisati kako valja radnju filma ili biti doreceniji, jer ne zelim da ti sutra unistim dozivljaj gledanja filma i osecanja koje ce ti isti ostaviti …Svako dozivljava na svoj nacin , a ja u ovakvim clancima sam saljem pozivnicu za film🙂

  3. #8 od strane Abby februar 22, 2012 - 2:43 pm

    That’s one of my very favorite movies. I recently worked with Ewan, and it made me think of that movie.

    • #9 od strane Marko - Buki blog februar 22, 2012 - 4:09 pm

      It become since i watched first time , definetely one of my favorite movies . Ewan no is every established and profiled actor and i like his roles🙂

  4. #10 od strane Saša februar 22, 2012 - 10:03 pm

    Big fish i mene „peca“ da ga pogledam. Do sada nisam. Ali mi se sviđa tvoj opis Tima Bartona (čovek zvani mašta). Sjajno! I muzika u filmovima mu je sjajna🙂
    Pozdrav

    • #11 od strane Marko - Buki blog februar 22, 2012 - 10:28 pm

      pa kad pogledas Bartonov opus … Alisa u Zemlji cuda , Carli i fabrika cokolade, Bitldjus, Betmen, onaj filma sa jahacem koji nema glavu… ispdane da on ima mastolike filmoe ,kad sam poceo da gledam film nisam uopste konstatovao bio koje rezirao…tj. nisam znao pre, ali mi je samo sinulo mora da je Tim Barton ovo radio..🙂 a muzika naravno Deni Elfman komponuje sve sto ovaj rezira🙂

  5. #12 od strane bijesibuka februar 22, 2012 - 11:36 pm

    Moram ga pogledati!
    Pozdrav Buki!

    • #13 od strane Marko - Buki blog februar 23, 2012 - 12:36 am

      verujem da ce ti se svidjeti🙂

  1. Big Fish | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

