The Muzej #7 – Milan Konjović

Titov portret

Nastavljamo sa ovim našim virtuelnim muzejom i trudimo se da oživimo likovna dela ljudi za koje nemamo mogućnosti da vidimo u pravom muzeju. U ovom članku imate priliku da upoznate dela prvog našeg pravog ekspresioniste Milana Konjovića. Uživajte

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane srebrnastopaperje februar 16, 2012 - 3:50 pm

    Sedi Marko 10 za ovaj post!

    • #2 od strane Marko - Buki blog februar 16, 2012 - 4:07 pm

      hehe ako ti kazes da je 10 koja si recimo najkompetentnija da ove moje likovne clanke ocenjujes, onda stvarno sam ubo pravo u metu :) Evo imam osmeh na licu :)

    • #3 od strane Berislav Blagojevic februar 16, 2012 - 5:51 pm

      Moram se sloziti sa Srebrnom :)

      • #4 od strane Marko - Buki blog februar 16, 2012 - 6:06 pm

        SAmo se vi meni slazite na ovaj nacin , ja do sutra necu da skidam osmeh sa lica :)

      • #5 od strane srebrnastopaperje februar 16, 2012 - 7:09 pm

        E, to cenim osmeh na licu. :)

  2. #6 od strane mymoonlog februar 16, 2012 - 4:01 pm

    Svaka cast za umjetnicka djela od naseg Van goga Balkanskog “M.K”

    • #7 od strane Marko - Buki blog februar 16, 2012 - 4:08 pm

      Stvarno jeste kralj , sto sam vise istrazivao njegova dela dok sam spremao ovaj clanak :)

  3. #8 od strane cakulanje februar 18, 2012 - 12:15 pm

    ovo sam ostavila za danas da ti kažem, a to je sledeće: hvala ti za sve što činiš ovde na blogu, divan si :) samo neko ko voli umetnost, oseća je, može da uroni u vreme potrebno za nju i prikaže nam sve ovo što si ti ovde prikazao i naravno, ne samo ovim člankom; drago mi je što sam prisutna od samog početka :)

    • #9 od strane Marko - Buki blog februar 18, 2012 - 3:36 pm

      Hvala ti Ivana na prelepim recima :) Meni je takodje drago da si tu od pocetka :)

  4. #10 od strane Учитељ Сале avgust 8, 2013 - 2:41 pm

    Reblogged this on Учитељски блог.

Ostavite odgovor

