Novak Djokovic

Šta reći posle onakvog meča koji smo juče imali priliku da vidimo, reči su praktično suvišne. Znam da ovakav moj članak izlazi iz neke forme ovog Bloga, ali mislim da ovom Srbinu treba posvetiti mnogo više od jednog članka na Blogu!!

Čoveče, pa šta ti to uradi juče!!! Većina nas je oslabila, ostarila, popila tablete za smirenje, neki su sređivali kuhinju sa pojačanim volume-om na daljinskom… Ma svi smo se osećali toliko iscrpljeno da nismo znali šta nas je snašlo, a mogu misliti kako je tebi Novače. Jednostavno, Jebo si im kevu!!!!!! I drago nam je zbog toga, bar na delić se i mi osećamo kao da smo i mi svima njima pokazali kako Srbin kao gospodin čovek, pokazuje svetu koje je pravo lice nas Srba!! Da nismo zlikovci kakvim nas razne belosvetske džukele prikazuju, već da smo nenormalni ljudi u najpozitivnijem smislu, jer da smo normalni ti ne bi izdržao 6 sati protiv velikog Ratnika Nadala. Verujem da si igrao protiv Federera koji je sebična džukela posebne vrste, mislim da bi pocrkali uveliko…ali nas je tešilo što igraš protiv Nadala koji je Good guy generalno i da se kojim slučajem i desio poraz, lakše bi preživeli od njega, nego od gospodina Ja sam iznad svih. Sva sreća pa si pobedio i još jedanput nas učinio toliko ponosnim, da obožavam to što sam Srbin, a verujem da većina nacije tako misli!

Ušao si u istoriju definitivno Novače, jednim malim delom i svi mi Srbi i Hvala ti za to!!!!

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane tatjanamb januar 30, 2012 - 1:23 pm

    Novache, care, a i tebi Buki svaka cast na tekstu iz kojih emocije i vera u svoje, sebe, nas … samo vrca na sve strane :OK:. Inace, osim sto fantasticno igra i zna da uspostavi i sjajnu komunikaciju sa svima nama, ni plocice na stomaku mu nisu lose😉. Mislim na Novakove, jer tvoje „plocice“ ne znam kakve su. Znas koje, one u kupatilu, kuhinji…😆

    • #2 od strane Marko - Buki blog januar 30, 2012 - 1:25 pm

      hehe Moje kockice su kao njegove samo prekrivene slojem izolacije , posto je zima🙂 hehe
      Evo citam hiljadu i jedan clanak o njemu i stvarno sam osetio potrebu da napisem ovako neki clanak..dodje mi ponekad🙂

  2. #3 od strane dudaelixir januar 30, 2012 - 2:04 pm

    Takvi su Blizanci, Marko, samo da znaš. Svaka čast momku na trudu, na igranju, na tome što je dao, ZAISTA, poslednji atom sebe da pobedi i potvrdi da je najbolji na svetu! Živeo Novak, a tebi Marko hvala što si mu posvetio ovako divan, emotivan, tekst!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog januar 30, 2012 - 3:26 pm

      Hvala Dudo …i Cola ti je Blizanac🙂 A sto se tice teksta …covek zasluzuje mnogo vise🙂

  3. #5 od strane svlada5 januar 30, 2012 - 10:25 pm

    SPORTcKA GALAKSIJA

    SMEŠNA STRANA SPORTA – VAŠE PRAVO DA NE ZNATE NIŠTA!

    Ko ima vremena nek pogleda moj blog i nek lajkuje page na fb ako mu se svidaj!

    Trazim ljude koji bi pisali tekstove, tj. sprdali se na sportCki nacin

    http://sportckagalaksija.wordpress.com/
    http://www.facebook.com/pages/SportC…72355199470568

  4. #6 od strane mymoonlog januar 30, 2012 - 11:05 pm

    ON JE TENISER SVIH VREMENA I OSTACE I NIJE SAMO DA GA VI SRBI VOLITE, VOLIMO GA I MI I NAS JE JER ON JE BALKANSKO DJETE I HEROJ SPORTA….ZIVIO TI NAMA NOVAK

    • #7 od strane Marko - Buki blog januar 30, 2012 - 11:25 pm

      Ma naravno🙂

  1. Novak Djokovic | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

