Eeee dobri stari crtani u 7 i 15! vol.6

Duuugo nije bilo ovog serijala ,  kad sam se setio reko daj da vratimo nama omiljene crtane filmove na male ekrane , doduše kompjutera ali nema veze. Opustite se malo i uživajte!!

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane cakulanje januar 23, 2012 - 10:18 pm

    🙂 jeeeeee🙂 a saćem ih gledam🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog januar 23, 2012 - 10:26 pm

      jeeee bas mi drago i ja cu🙂

  2. #3 od strane Dragana januar 23, 2012 - 10:32 pm

    A gde je Kalimero?

    • #4 od strane Marko - Buki blog januar 23, 2012 - 10:44 pm

      e bice i kalimera, moracu da ga nadjem🙂

  3. #5 od strane Jassna januar 24, 2012 - 2:38 pm

    Nepravda, nepravda – Kalimero🙂
    super je Buki!

  4. #6 od strane Marko - Buki blog januar 24, 2012 - 4:08 pm

    Evo Kalimera🙂

  5. #7 od strane Branko Baćović januar 24, 2012 - 10:49 pm

    Svaki toliko pomislim na njih… i pre neki dan sam isto…
    A gledao sam pre neki dan i jedan „crnogorski“ sa Patkom Danilom (Dača) i Tasmanijskim đavolom🙂
    Puko sam od smeha🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog januar 24, 2012 - 11:14 pm

      ma ja sam bio totalno zaboravio na ovaj serijal , pa sam ga malo izvadio iz naftalina🙂

    • #9 od strane tatjanamb januar 30, 2012 - 2:34 pm

      Ma oni nesto preimenovase patka Dachu i Tasmanijskog djavola, a gledam na You Tube-tu i sinhronizovase crtic. Komentari ispod video klipa – razni, al’ ne mogu da pogledam novokomponovani crtic – komp slajfuje pa ne zna sta je dosta🙄.

  6. #10 od strane tatjanamb januar 30, 2012 - 2:29 pm

    Zar i ti znas za dobre crtice u 7 i 15 h😀 ? Eeeee…. To su bila neka bezbrizna vremena bar s pozicije deteta :OK:.

  7. #11 od strane su024admin februar 2, 2012 - 9:06 am

    Sećam se i ja tih vremena..Ali morate priznati da sam crtani film kao crtani film nije ništa bez legendarne sinhronizacije… NIkola Simić i ako se ne varam Josif Tatić…Siguran sam da ih je bilo još mnogo, ne mogu da se setim imena…Bila neka Nada… Nada Blam jel da ili tako nešto?

    • #12 od strane Marina februar 9, 2012 - 3:12 pm

      bili i Mića Tatić i Đuza… i jeste, Nada Blam🙂

      • #13 od strane Marko - Buki blog februar 9, 2012 - 5:01 pm

        Sve sy to bili genijalci , i zvucali su bolje nego americki original🙂

  1. Eeee dobri stari crtani u 7 i 15! vol.6 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

