Tuto reklama vol.9

Znate da nemam običaj da pišem članke dan za danom. Ovaj članak je izuzetak jer sam sinoć sa mojom Jelenom otišao na Noć Reklamoždera. Uspeli smo da izdržimo 4 sata reklama, ali zadnji blok nismo dočekali , a već nam je počelo da nam se vrti u glavi od oko 200 pogledanih reklama …Sve nam se pomešalo, ali uspeli smo da se setimo bar  5 reklama  koje smo pogledali sinoć.. Delimo sa vama bar delić koji smo mi sinoć doživeli:)

Marko Burazor i Jelena Milošević

Buki blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane Abby decembar 25, 2011 - 4:38 pm

    That food photo is hilarious!

    • #2 od strane Marko - Buki blog decembar 25, 2011 - 5:01 pm

      hehe it is🙂 when i saw i had to put as cover🙂

  2. #3 od strane Suzana J. decembar 26, 2011 - 1:41 pm

    a sta kazes za novog serloka? meni se svdija, a mom darlingu jok!😦

    • #4 od strane Marko - Buki blog decembar 26, 2011 - 1:48 pm

      Nisam ga gledao, mada me nesto i ne privlaci s obzirom da sam duboko razocaran prvim delom…jer mi je prvi deo vise licio na Kung Fu Rambo Holmsa nego Serlok Holmsa, a i moj animozitet prema Dzud Lou je toliki da me sprecava gledam njegove filmoe… Verovatno cu ga pogledati, ali ko god je gledao iz mog okruzenja nije nesto odusevljen

  3. #5 od strane cakulanje decembar 27, 2011 - 4:09 am

    „Tommy, darling, sleeping already?“ – hehe, tipično ženski, zato mi se i sviđa najviše – meni, jelte🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog decembar 27, 2011 - 4:31 am

      I mojoj devojci se ta najvise svidjala …🙂 super su ukombinovali zvuk mobilnih 🙂

      • #7 od strane cakulanje decembar 27, 2011 - 4:34 am

        pozdravi je, si čuo🙂

      • #8 od strane Marko - Buki blog decembar 27, 2011 - 12:12 pm

        razumem🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog decembar 27, 2011 - 2:25 pm

      hehe , ja ovu sliku nasao na Google images🙂

  4. #11 od strane uzjutarnjukafu decembar 31, 2011 - 10:22 am

    hahahaha! vrh mi je ona sa mercedesom!😀

    • #12 od strane Marko - Buki blog decembar 31, 2011 - 3:26 pm

      jest mercedes genijalan …meni je licno ta najbolja🙂

  5. #13 od strane otkacena decembar 31, 2011 - 9:55 pm

    Meni se sviđa i mercedes i hajneken. Možda sam ja u stvari muško. Hahahahaha.

    • #14 od strane Marko - Buki blog januar 1, 2012 - 5:11 pm

      Joj da i Hajneken sam zaboravio , da sam stavio🙂 genijalni su🙂

Ostavite odgovor

