Lupus in fabula vol.9

Zanimljive izreke uvek izazivaju pažnju , jer možda ne svaka ali neka nam definitivno ostane u tvrdoj memoriji naše glave koja nije stvorena samo za šišanje i feniranje. Tako da posle nekoliko meseci pauze deveti nastavak ovog serijala izlazi kroz svetlost vaših ekrana sa minimalnim zračenjem.

Zdravlje nadmašuje sva spoljna dobra tako znamo da je zdrav   prosjak zaista srećniji od bolesnog kralja.   Artur Schopenhauer

Veseo čovek je kao sunce; kud god ide osvetljava.   Turska poslovica

Ne obara se svako drvo prvim udarcem. Kineska poslovica

Neprijateljima treba neprekidno opraštati, jer je to upravo ono što ih najviše ljuti. Oskar Vajld

Lud je samo onaj čija se ludost ne poklapa sa ludošću većine. Semjuel Beket

Marko Burazor

Buki blog

, , , , ,

  1. #1 od strane tatjanamb decembar 22, 2011 - 9:06 pm

    Volim interesantne izreke.

    • #2 od strane Marko - Buki blog decembar 22, 2011 - 10:55 pm

      ovo je 9 clanak u serijalu … gore imas u zaglavlju pretrazivac pa mozes da procitas i druge nastavke🙂

  2. #3 od strane dudaelixir decembar 22, 2011 - 9:23 pm

    Ona Turska mi se jako dopada i zaista je istinita! Ja poznajem jednog takvog čoveka, za nepoverovati je kako je uvek vedar, nasmejan i dobro raspoložen!🙂 Sve ti milo kada ga vidiš!

    • #4 od strane Marko - Buki blog decembar 22, 2011 - 10:56 pm

      eee Turci Turci🙂 toliko imamo slicnog da je to neverovatno🙂 a ta izreka totalno stoji🙂

  3. #5 od strane otkacena decembar 23, 2011 - 11:11 am

    Sviđaju mi se izreke oduvek. Kad sam bila klinka i dok sam stizala da čitam u ogromnim količinama, imala sam i svesku za citate koji mi se sviđaju. Pitanje je gde je ta sveska, ali i dalje sam veseli obožavatelj dobrih i mudrih izreka.

    • #6 od strane Marko - Buki blog decembar 23, 2011 - 4:26 pm

      Ma vesela si ti u svakom pogledu i to je ono sto je tvoj zastitni znak…Tebe opisuje ona Turska poslovica🙂

  4. #7 od strane sarah decembar 26, 2011 - 1:32 pm

    Odlicno izabrane izreke! Dopada mi se ona o „neprijateljima“ Oskarova…😉

    • #8 od strane Marko - Buki blog decembar 26, 2011 - 1:49 pm

      Dobra je a ?🙂 hehe meni je ekstra , vec vidim tog nekog kome para ide iz usiju

    • #9 od strane cakulanje decembar 27, 2011 - 3:37 am

      meni ona kineska😆

      • #10 od strane Marko - Buki blog decembar 27, 2011 - 3:39 am

        sve su dobre zato su i stavljene🙂

  5. #11 od strane agroekonomija decembar 28, 2011 - 6:13 pm

    Dobar izbor izreka.

    • #12 od strane Marko - Buki blog decembar 28, 2011 - 6:20 pm

      hvala🙂 trudim se da najbolje sto mogu uradim🙂

  1. Lupus in fabula vol.9 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

