Instrumentale #2

Drugi članak serijala o instrumentalnoj muzici je pred vama nadam se da ćete se opustiti i uživati!!

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane tatjanamb decembar 20, 2011 - 2:16 pm

    Preslusavanje moram ostaviti za kasnije, ali verujem da je muzika sjajna :OK:.

    • #2 od strane cakulanje decembar 21, 2011 - 2:17 am

      Vrati se Tatjana, nećeš zažaliti🙂

  2. #3 od strane cakulanje decembar 21, 2011 - 2:31 am

    Dakle(m), Markoni, naslušah se ja i bilo je diiivno, a ti, kud se seti samo ovih kompozicija!?😆 Sve su mi prijale i sve ih znam, osim prve, a ta mi prirasla za serdce, oman, da znaš🙂 možda i zbog naslova, nekako pristaje mom trenutnom raspoloženju, ahaha
    I stvarno si genije, jer tu je i jedan od mojih omiljenijih džez saksofonista, pa Deep Forest, jaooo, bre!! A najviše mi prijao Žar, valjda što ga 100 godina nisam slušala. Perfektan si🙂

    saćem stavim Martinu pesmu, nju obožavam, more bit zbog madžarskog, ta ipak sam ja iz Vojvodine😆 ( ja se raskokodakala, ne obraćaj pažnju, kikikiki )

    • #4 od strane Marko - Buki blog decembar 21, 2011 - 3:42 am

      hehe hvala ti na prelepom komentaru i na pohvalama🙂
      Sta cu kad mi mozak radi dvesta na sat , sto ne znaci da sam neki genije ali imam vizuelno u glavi sta bi trebalo da stoji gde🙂 Inace prva pesma je cuvena kompozicija Mark Oldfielda koja je kasnije preuzeta za film Noc Vestica …

      Ima jos gomila autora i dela koja ce biti u narednim serijalima🙂 a tebi hvala na ovom sjajnom doprinosu…kvalitetna pesma i kompozicija su na svim jezicima🙂

  3. #5 od strane otkacena decembar 21, 2011 - 3:33 pm

    Moj sin koji ima 3,5 godine, najviše voli da sluša Deep Forest kad smo u autu. I to stvar Babab.🙂
    Izbor pesama ti je extra.

    • #6 od strane Marko - Buki blog decembar 22, 2011 - 1:11 pm

      Kao sto je tebi prefiks Otkacena meni ce postati Extra🙂 sin vec pokazuje pravi smisao za muziku🙂 ja sam se tovio klasicnom muzikom kad sam bio dete jer komsinica na spratu je dosta vezbala a ona je bila profesor na akademiji🙂

  4. #7 od strane agroekonomija decembar 22, 2011 - 10:07 pm

    Dobar izbor. Oduzelo mi je vreme preslušavanje, ali nije uzalud; bio je to melem za uši i dušu.

    • #8 od strane Marko - Buki blog decembar 22, 2011 - 10:54 pm

      nek si ti okrepila dusu, vreme je relativno🙂

  1. Instrumentale #2 | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

