My Serbia

Dragi moji moram da podelim sa vama video koji sam napravio posvećen našoj lepoj zemlji Srbiji. Jer kao čovek koji teži da gleda pozitivno na stvari neću da se na momenat osvrćem  na sve negativno što nas okružuje. Nadam se da će vam se svideti🙂

Marko Burazor

Buki blog

 

, , ,

  1. #1 od strane Goga decembar 8, 2011 - 3:08 pm

    Svaka ti čast! Odličan je, ne zna se koja slika je lepša.

    • #2 od strane Marko - Buki blog decembar 8, 2011 - 3:44 pm

      hvala ti🙂 to sam nocas pravio video🙂

  2. #3 od strane Internet Zanatlija decembar 8, 2011 - 4:17 pm

    Lepo, lepo🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog decembar 8, 2011 - 4:43 pm

      hvala hvala🙂

  3. #5 od strane otkacena decembar 8, 2011 - 10:49 pm

    Sviđa mi se poruka koju šalješ svetu o nama i Srbiji. Svaka čast.

    • #6 od strane Marko - Buki blog decembar 8, 2011 - 10:52 pm

      Hvalaaaa🙂 Trudim se da uvek gledam pozitivno i kad bi svaki gradjanin Srbije koji ima internet poslao poruku kao ja , sa nekim pozitivnim video zapisom … mislim da bi to mozda jos vise poboljsalo stvari🙂

  4. #7 od strane bijesibuka decembar 9, 2011 - 11:24 pm

    Buki-Markane odlično si ovo uradio, svaka ti čast. Da je više takvih kreativaca, bilo bi više dobroga!

    • #8 od strane Marko - Buki blog decembar 10, 2011 - 2:28 am

      Hvala ti puno , evo upravo kacim na You tube klip koji se zove Belgrade!!🙂

  5. #9 od strane malabreskva decembar 10, 2011 - 9:49 pm

    Lepo si to sastavio. Kraj je baš odgovarajući.

    • #10 od strane Marko - Buki blog decembar 10, 2011 - 10:28 pm

      Pocetak i kraj sam imao u glavi od samog pocetka i definitivno sam najkreativniji u 3 nocu🙂 napravio sam i o Beogradu klip sinoc

  6. #11 od strane sarah decembar 11, 2011 - 9:51 am

    hej, ovo je odlicno!!! Ali bez Mrakane i zvezde nista😉
    malo je lepih vesti i pozitive… ja na nemackom citam samo lepe vesti skoro sve novine imaju izdvojen deo za to… tako da ovo ide u taj deo!!!!

    • #12 od strane Marko - Buki blog decembar 11, 2011 - 10:55 am

      naravno bez Marakane nista🙂
      Hvala za komplimente komsinice🙂

  7. #13 od strane cakulanje decembar 11, 2011 - 8:10 pm

    🙂 kak’ da mi se sviđa kad nemaš Partizan, auuu!!

    • #14 od strane cakulanje decembar 11, 2011 - 8:12 pm

      zaboravila najbitnije :rol: svaka čast, Markoni, bez daljnjeg!!

      • #15 od strane Marko - Buki blog decembar 11, 2011 - 10:13 pm

        Hvalaaaa🙂 Promovisemo srbiju🙂

    • #16 od strane Marko - Buki blog decembar 11, 2011 - 10:10 pm

      Uz svo duzno postovanje ipak Partizan nije toliki brend🙂 To ti je kao u Portugalu da kazes da Sporting veci klub od Benfike ili Portoa koji su po 2 puta bili prvaci Evrope a sporting nije ili da kazes da je Atletiko Madrid glavni brend u Spaniji a ne Barselona i Real🙂 Jednostavno to je tako🙂

      • #17 od strane cakulanje decembar 11, 2011 - 11:22 pm

        Ovo što ti sad meni napriča, to su ti, bolan, španska sela za mene; zabolje me glavudža, Markoni, bre🙂

      • #18 od strane cakulanje decembar 11, 2011 - 11:29 pm

        mislim, stvarno me glava zabolela, da ne protumačiš pogrešno, a kad sam se već vrnula, da ti kažem da mi onog, gore desno, Ferdinanda, piuno pozdraviš😆

  1. My Serbia | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

