Top 10 – Models of All time

U ovom članku imate priliku da pogledate Top 10 Supermodela svih vremena prema Buki blogu. Svi ćete imati neke svoje favorite, koje ćete nadam se staviti u komentare ovog članka. Kako ne bi pravio ovu listu nasumično potrudio sam se da stvorim neki kriterijum tj. matricu za odlučivanje ko će biti na listi. Kriterijum je bio: koliko je osoba značajna za modnu industriju, da li je napravila neku revoluciju, popularnost, zarada i po meni veoma bitno koliko je promovisala zemlju iz koje je došla. Na primer broj 6. model je značajna u tome što je to prvi pravi supermodel u 20-om veku. Uživajte u listi🙂

10. Stephanie Seymour

9.Nikki Taylor

8.Iman

7.Janice Dickinson

6.Jean Shrimpton

5. Linda Evangelista

4.Adriana Lima

3.Claudia Schieffer

2.Elle MacPherson

1.Cindy Crawford

 

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir decembar 4, 2011 - 5:57 pm

    Sve su lepe na svoj način, ali, po meni, najlepša je ona koje nema već godinama na pistama. Ona je Indijka i zove se Jasmin. Takav hod, lepoda i gracioznost, ne sreće se često! Probaj da je pronadješ negde i uveri se u moje reči. Veruj mi!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog decembar 4, 2011 - 6:06 pm

      nasao sam je …dobra je bas bas🙂

  2. #3 od strane dudaelixir decembar 4, 2011 - 6:07 pm

    I ja je pronadjoh, Jasmin le Bon, devojačko Gauri! Prelepa!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog decembar 4, 2011 - 6:28 pm

      cim si mi rekla Yasmin Indijka setio sam se da je Ghauri …ona je bas bila medju jacima tada🙂

  3. #5 od strane Braunovic decembar 4, 2011 - 7:31 pm

    10 „svidja mi se“

    • #6 od strane Marko - Buki blog decembar 4, 2011 - 7:57 pm

      a valja valja …ona je bila u spotu November rain glavna glumica ako se secas🙂

  4. #7 od strane Lugar decembar 4, 2011 - 8:24 pm

    Da budem u političkom trendu 🙂 i 3 i 10.

    • #8 od strane Lugar decembar 4, 2011 - 8:26 pm

      Korekcija!!! I TROJKA I OSMICA🙂
      bila greška u koracima🙂

    • #9 od strane Marko - Buki blog decembar 4, 2011 - 8:43 pm

      Znaci plavusa i crnkinja🙂 kontrast u bojama crno belo🙂

  5. #10 od strane Jassna decembar 4, 2011 - 9:03 pm

    Buki, sta radis to bre?😀
    salim se odlican izbor, br. 10 prelepa! 🙂
    a da li sutra slede i manekeni? pitaj dragu da ti pomogne, ali ne top 10, nego npr 50 najlepsih. da malo uneses osmeh na zenska lica🙂 ja se vec osmehujem🙂

  6. #11 od strane Marko - Buki blog decembar 4, 2011 - 9:50 pm

    eee sto se tice muskaraca to ce u ovoj kategoriji da presusi🙂 jer ako mozes da mi nabrojis bar 3 manekena svetskih razmera , a da ne guglas , castim te🙂 Manekeni nisu zanimljivi, svi su isfeminizirani … mozda najzgodniji sportisiti kao kompenzacija🙂

  7. #12 od strane Jassna decembar 4, 2011 - 9:53 pm

    Buki, ne pamtim im imena veruj mi🙂
    skoro svi uspesni sportisti, bar jednom bili i manekeni, tako da mozeee..ali top 50!🙂 a jos kad bi izbegao Ronaldinja C. ja bih tebe castila🙂

    • #13 od strane Marko - Buki blog decembar 4, 2011 - 11:06 pm

      ma kakav ronaldinjo… Likovi kao Figo , i njemu slicni🙂

  8. #14 od strane otkacena decembar 4, 2011 - 10:26 pm

    Opet si izostavio Leatitiu Casta. C, c, c.🙂

    • #15 od strane Marko - Buki blog decembar 4, 2011 - 11:08 pm

      stvarno joj nije bilo mesta…izostavio sam mnogo veca manekenska lica kao Naomi Kembel, Zizel,Hajdi Klum, Kejt Mos, … sve bi one imale mesta u top 50 , ali kriterijumi su cudo …:)

  9. #16 od strane Nenad77 decembar 6, 2011 - 8:36 pm

    Marko definitivno moj glas ide za taj čarobni mladež😆 i Cindy Crawford😉

    • #17 od strane Marko - Buki blog decembar 6, 2011 - 9:05 pm

      nije za dzabe na prvom mestu🙂

  10. #18 od strane agroekonomija decembar 6, 2011 - 9:59 pm

    Lima, Klaudija i Imam su ekstra!

    • #19 od strane Marko - Buki blog decembar 7, 2011 - 1:03 am

      pribelezeno🙂

  1. Top 10 – Models of All time | www.blogovnik.com
  2. Models – Elle Macpherson « Buki Blog

Ostavite odgovor

