Zagor – Crni Šeik

Kao što znate na Buki blogu možete da pratite i stripove dosad su na repertoaru bili Alan Ford – Šuplji zub Zagor – Sulatanova Ruka, jedno od privh izdanja ikada Betmena tačnije Legenda od Betmenu, Dilan Dog – Zemlja obojenih sjena ovog puta će biti ipak najpopularniji strip Zagor (bar popularnost merena na ex-yu prostorima).

Marko Burazor

Buki blog

, ,

  1. #1 od strane Lugar novembar 17, 2011 - 7:11 pm

    Povratak u detinjstvo🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog novembar 17, 2011 - 8:32 pm

      Ti znas mene🙂 svasta nesto …inace pogledao sam Prizzis honor…ocekivao sam drugaciji film, ono komedija..

  2. #3 od strane cakulanje novembar 19, 2011 - 11:32 am

    Zagoooooooooor😆 moj broj ( posle Blek Stene )!!

    p.s.
    a ka’ će oOon??

    • #4 od strane Marko - Buki blog novembar 19, 2011 - 12:13 pm

      Temo je pitao i moj kum i najbolji drug kome je nadimak Blek stena🙂 kaze kad cu ja🙂
      Bice bice …moram da nadjem odgovarajuci strip da podelim…Zagor pored popularnosti ima i veliki font🙂

      • #5 od strane cakulanje novembar 19, 2011 - 12:39 pm

        🙂 narafski da ima veliki font

        malo se zekim, ne zameri, Markoni, od jutros mi sve nešto lijepo: lep dan, lepi ljudi, dobri ljudi ( kao ti ), muz’ka i tako to, raz’meš?

      • #6 od strane Marko - Buki blog novembar 19, 2011 - 10:27 pm

        ma ne ljutim se …:) sto bi se ljutio pogledaj koliko smajlija🙂

  3. #7 od strane tangolina novembar 20, 2011 - 9:06 am

    Hvala za povratak u detinjstvo🙂 Zagor , Blek stena, Komadant Mark, Teks Viler, Alan Ford, Dilan Dog i naravno Marty Misterija….to su bili dani🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog novembar 21, 2011 - 7:35 pm

      eee sad ako nije servirano digitalno nije zanimljivo …zato ja gledam da onosto valja prezentujem digitalno pa da stare stvari dignemo iz zaborava🙂

  4. #9 od strane Branko Baćović novembar 21, 2011 - 2:28 pm

    Ne sećam se tačno…
    Kada sam imao 14-15 godina sam jednog leta pročitao 50 stripova i zamenio ih za još 50…
    I od tada ih nikada više nisam čitao…
    tako🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog novembar 21, 2011 - 7:36 pm

      ti bre kao da si od onih zaposlenih u fabrici slatkisa…oboazvas slatkise i kad se zaposlis najedes se tonu slatkisa i vise ne probas nijedan🙂

  5. #11 od strane otkacena novembar 22, 2011 - 8:15 am

    Obožavam stripove.🙂
    Kad sam bila klinka imala sam ih na tone, to se sve s godinama razdelilo, prodalo, još samo imam Dilan Dogove i Alan Fordova, ali malo. Sećam se jednog druga koji je imao toliko stripova Zagora, da je bilo kao san kad dođeš kod njega, a stripovi u ladicama, lepo posloženi, a Zagor broj 1 umotan u celofan, pa još i uramljen. Najgore od svega je što nam nije davao te retke brojeve ni da pipnemo, a kamoli da pročitamo. Baš se pitam šta je sa svim tim njegovim stripovima danas.
    U svakom slučaju lepo od tebe što si ovo podelio sa nama.

    • #12 od strane Marko - Buki blog novembar 22, 2011 - 12:32 pm

      Pa moram da nas prilagodim…jer sad ako nije u digitalnoj formi ljudi nece da prljaju ruke dirajuci papir stripa🙂 Ne znam da li si videla …objavio sam prvi Batman broj koji je izasao bar na nasem jeziku …to sam dugo trazio🙂

  6. #13 od strane tatjanamb novembar 23, 2011 - 6:16 pm

    Ah… Zagor, duh sa sekirom, ako se ne varam…😀 Jedan od omiljenih junaka iz stripova…😀

    • #14 od strane Marko - Buki blog novembar 23, 2011 - 6:57 pm

      Zagor je medju najomiljuenijima u nas …uz Alan Forda i Blek Stenu🙂

Ostavite odgovor

