Top 10 – Most Beautiful Actor

Top 10 najlepših glumaca svih vremena naravno iz ženskog ugla, Marko se ovde nije  mešao u  selekciju🙂

10. Denzel Vašington

9.Marlon Brando

8.Džoni Dep

7.Klark Gejbl

6,Robert de Niro

5.Šon Koneri

4.Pirs Brosnan

3.Brus Vilis

2.Endi Garsija

1.Bred Pit

Jelena Milošević

Buki blog

, , , , , , ,

  1. #1 od strane dusweet novembar 15, 2011 - 11:27 pm

    xexexe, Denzel Vašington….🙂 Koneri ima ubedljivo najseksipilniji glas, pored Pacina….. 😦 Gde je ovde Banderas… I Bardem 🙂🙂🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog novembar 15, 2011 - 11:39 pm

      Ovo je moja lepsa polovina sastaljala spisak , ja sa muskim delom nisam hteo da imam nista …tako da ih je spominjala ona sve koje si i ti navela , ali kaze bio je tezak zadatak suziti na 10🙂

  2. #3 od strane dudaelixir novembar 15, 2011 - 11:36 pm

    Lista je ok, ali, po mom ukusu, umesto Brusa Vilisa, Robert Redford. Moj ukus!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog novembar 15, 2011 - 11:40 pm

      Ja nemam ukus ovde , ovo je Jelenin spisak…ja sam samo administrirao clanak🙂 ukusi su razliciti …

    • #5 od strane dusweet novembar 15, 2011 - 11:47 pm

      I jeste tesko suziti na 10. A ukusi razliciti🙂

      • #6 od strane Marko - Buki blog novembar 15, 2011 - 11:59 pm

        Ma ja znam kad sam pravio top 10 glumica…pa morao sam da napravim kriterijum… a lepih na sve strane …Monika Beluci najseksipilnija, Rakel Velc takodje ali nema naj naj crte lica…pa naci ono prirodno najlepsu , pa se preznojis …

  3. #7 od strane Jassna novembar 16, 2011 - 12:24 am

    a joj Buki, znas li da ja ne bih mogla da nabrojim 10!😀
    tvojoj lepsoj polovini, svaka cast, ima ukusa🙂
    izgleda da je zaboravila tebe kao glavnog glumca😀 salim se

    • #8 od strane Marko - Buki blog novembar 16, 2011 - 12:41 am

      haha cim je izabrala mene meni je to dovoljno ja sam broj 007, ispred Bred Pita da ne budem bas 0 🙂

  4. #9 od strane otkacena novembar 16, 2011 - 8:22 am

    Bred Pit, bljuta, da ne kažem neku drugu reč. On mi je tip tinejdžerske ljubavi. Kao Justin Bieber -če. Pol Newman umesto njega i onda može. A Bruce Willis i Clark Gable imaju samo po neki momenat u kome su ih slučajno uhvatili da isijavaju nešto hajd’ da kažem privlačno. Od njih obojice mi je privlačniji Clint Eastwood. Moje mišljenje, ali poštujem i milšljenje tvoje drage.

    • #10 od strane Marko - Buki blog novembar 16, 2011 - 4:35 pm

      Znas kako , kao muskarac za najlepseg muskarca da me pitaju onako kome skidam kapu samo bih rekao Bred Pit i Pirs Brosnan, bez obzira sto je Bred pit baby face covek ima najlepse crte …da se ne lazemo

  5. #11 od strane cakulanje novembar 17, 2011 - 8:53 am

    2, 6, 5 ( broj 5 samo kao matoriji, jeee )😆

    • #12 od strane Marko - Buki blog novembar 17, 2011 - 11:43 am

      Son Koneri je svima privlacniji kao matoriji…bez starca nema udarca🙂

  6. #13 od strane agroekonomija novembar 17, 2011 - 11:08 am

    Pol Njumen i Redford umesto , meni smešnog, Klerk Gebla i Brus Vilisa.

  7. #14 od strane Marko - Buki blog novembar 17, 2011 - 11:43 am

    Pribelezeno …:)

  8. #15 od strane Branko Baćović novembar 17, 2011 - 4:12 pm

    A gde su Dragan Nikolić?🙂 i Lepi Cane?🙂

    • #16 od strane Marko - Buki blog novembar 17, 2011 - 4:24 pm

      Nemoj mene da pitas🙂 verujem da domaci glumci nisu uzimani u obzir…neko me bas pitao a gde je Miki Manojlovic🙂

  9. #17 od strane tatjanamb novembar 23, 2011 - 6:24 pm

    Po nesto bih izmenila na listi (sto je stvar licnog ukusa) ali se nadjose i oni koji su mi po volji😉 :lol.

    Cim te devojka nije stavila na lisu, to znaci da si van konkurencije i da ni jedan od ove glumacke boranije ne moze da se meri s tobom😉😀. Svaka cast Marko, osvojio si srce tebi najbitnije zenske osobe i to je prava stvar :OK:🙂.

    • #18 od strane Marko - Buki blog novembar 23, 2011 - 6:58 pm

      🙂 cim sam ja nju ubedio da napravi listu to je za mene veliki uspeh🙂

  1. Top 10 – Most Beautiful Actor | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

