Top 10 – Most Beautiful Actress

Palo mi je na pamet pošto je već nekoliko članaka bavilo se Top listama (meni je to uvek bilo zanimljivo – naslov je na engleskom prosto zato što bolje zvuči nekako moćnije) da napravim i top listu najlepših glumica svih vremena prema Buki blog-u. Svi vi imate svoje favorite, ovo su moji…

Klikom na sliku dobijate uvećanu sliku

10.Žaklin Bize


9.Vanesa Vilijams

8.Ešli Džad

7.Rebeka Romijin

6.Rakel Velč

5.Kim Bejsinger

4.Katrin Denev

3.Monika Beluči

2.Grejs Keli

1.Claudia Cardinale

Uzdravlje

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir novembar 10, 2011 - 5:50 pm

    Dobar izbor, zaista. Samo bih promenila redosled. Na prvom mestu bi bila, po meni, Monika Beluči. Žena je carica!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog novembar 10, 2011 - 5:59 pm

      🙂 Svaka od ovih po meni 10 lepotica zasluzuje da bude na prvom mestu…kao kriterijum nisam uzimao seksipil ili koliko je koja slatka vec prirodne crte lica i ta neka harizma… Monika znaci dobija jedan glas🙂 da vidimo u komentarima ko ce da pobedi🙂

  2. #3 od strane Jassna novembar 10, 2011 - 5:52 pm

    jako su lepe zene!🙂 savrsen izbor!😀

    • #4 od strane Marko - Buki blog novembar 10, 2011 - 5:59 pm

      kad zene kazu da je savrsen izbor onda je stvarno savrsen🙂

  3. #5 od strane otkacena novembar 11, 2011 - 9:09 am

    Tvoj izbor je fenomenalan.🙂 Vidi se da imaš oko za žene.
    Ja bih samo dodala Leatitiu Castu, meni je ona oličenje ženske prirodne lepote.

    • #6 od strane Marko - Buki blog novembar 11, 2011 - 12:47 pm

      Hvala hvala , crvenim🙂 Sto se tice Leticije Caste ona je vise model, tako da ce ona biti na listi da ne otkrivam previse Top 10 modela, ovde sam ipak stavio samo glumice iako je leticija se pojavljivala u Asteriksu ona nije glumica🙂

  4. #7 od strane Пдутр novembar 11, 2011 - 9:49 am

    10, 7 i 4 imaju mušku lepotu. Đa mi se ova prva, mada nemam pojma ko je🙂 Monika je fantastična al ne volem izrazito garave.

    • #8 od strane Marko - Buki blog novembar 11, 2011 - 12:43 pm

      Prva Claudia Cardinale je po mnogim top listama i casopisima jedna od najlepsih glumica svih vremena… proslavila se u film Bilo jednom na divljem zapadu:)

  5. #9 od strane tatjanamb novembar 11, 2011 - 10:14 am

    Dobra ideja za tekst😀. Na ovoj listi mislim da bih Moniku stavila kao No 1. Zgodna, lepa, profinjena sto bas i nije cesta karakteristika, cini mi se. Jos neke bi dodala i oduzela, ali je sve to stvar ukusa😀.

    • #10 od strane Marko - Buki blog novembar 11, 2011 - 12:45 pm

      Kad sam pravio listu prvo sam ustanovio kriterijum a to je prirodna lepota…nit seksipil nit koliko je slatka neka glumica, po seksipilu Monika je ubedljivo prva, a druga je Seron Stoun koje nema na listi tako da sam morao da se vodim nekim kriterijumom…sto ne iskljucuje da na drugoj top 10 Monika nece biti prva🙂

  6. #11 od strane obične priče novembar 11, 2011 - 2:56 pm

    Ja ne znam zašto,ali u mom okruženju(porodica,rodbina),obožavaju Đinu Lobriđidu i Sofi Marso.

    • #12 od strane Marko - Buki blog novembar 11, 2011 - 3:06 pm

      O Djinaaa nju sam malo smetnuo sa uma …dok Sofi Marso nije dovoljno dobra🙂

  7. #13 od strane nothingprofound novembar 30, 2011 - 9:00 pm

    Excellent choices. Let me add a few: Rita Hayworth, Marilyn Monroe, Sophia Loren, Brigitte Bardot.

    • #14 od strane Marko - Buki blog novembar 30, 2011 - 10:35 pm

      i considered them but they would be mine 11,12,13,14 place🙂 from all actresses🙂

  8. #15 od strane www.lifecycles-by-neil-killion.blogspot.com decembar 6, 2011 - 4:02 am

    Hi, Great list! I always loved Kim Basinger, but I also had a thing for Uma Thurman and of course I’m showing my age but Diana Rigg from the Avengers and Bond was the best. Thank you for this post.

    • #16 od strane Marko - Buki blog decembar 6, 2011 - 4:58 am

      I m younger but i know Diana Rigg she was hot🙂 lol

  1. Top 10 – Most Beautiful Actress | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

