City globe – Buenos Ajres

Na današnji dan Buki blog je prešao 50 000 poseta! Velike zasluge upravo vi zaslužujete za taj uspeh!! Hvala vam od srca!! Kako bi obeležili uspeh red je da objavimo i neki članak, izabrao sam serijal posvećen krstarenju gradova na ovoj našoj kugli zemaljskoj. U prvom članku ovog serijala je bio Sankt Petersbourg, sad je došao red na Buenos Ajres!!!Olee🙂

Uživajte!!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, , , , ,

  1. #1 od strane Lugar novembar 9, 2011 - 3:45 pm

    Moje čestitanje🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog novembar 9, 2011 - 4:01 pm

      hvala Lugare🙂 napravio sam i jedan klip kao trailer u tu svrhu🙂

  2. #3 od strane Jassna novembar 9, 2011 - 4:06 pm

    prelepo!!!!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog novembar 9, 2011 - 4:10 pm

      hvala :)))

  3. #5 od strane Branko Baćović novembar 9, 2011 - 5:27 pm

    Svaka čast majstore…

    Evo i ja slavim, samo nešto drugo…

    Godinu dana na blog sceni🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog novembar 9, 2011 - 5:36 pm

      Hvala ti Branko🙂 Cestitam i ja tebi…ja sam tu zvanicno godinu i po dana od otvaranja naloga, a nekih oko godinu dana aktivnije …znaci vrsnjaci smo🙂
      adj da proslavimo malo sa pesmom

      • #7 od strane Jassna novembar 9, 2011 - 6:15 pm

        oooo Buki pa i tebi treba odati cast i postovanje🙂

    • #8 od strane Jassna novembar 9, 2011 - 6:13 pm

      cestitam, Branko!
      nadam se da se Buki ne ljuti sto cu ovde, na njegovom „zidu“, pa ti pozelim sve najbolje.
      do daljeg citanja!🙂

      • #9 od strane Marko - Buki blog novembar 9, 2011 - 6:52 pm

        hahaha Buki se ne ljuti jos muje cast i zadovoljstvo🙂

  4. #10 od strane Goranka novembar 9, 2011 - 5:42 pm

    Iskrene čestitke na 50.000 poseta! Nema šta – potpuno zasluženo. Ajde da u Novu Godinu uđeš sa 100.000.

    A @Branko Baćović – čestitam godinu dana blogovanja.🙂

    Što se tiče serijala, savršen je. Sreća u nesreći je što nemam dovoljno parica, inače bi mi bilo teško da odlučim da li da putujem u Buenos Ajres ili Sankt Petersburg (mada mi je Sankt Petersburg davna i pusta želja).🙂

    • #11 od strane Marko - Buki blog novembar 9, 2011 - 5:54 pm

      hvala ti punoooooo🙂 Sto se tice parica niko od nas ih nema …ali mozemo bar da zelje pretocimo u planove🙂

  5. #12 od strane dudaelixir novembar 9, 2011 - 8:41 pm

    *Čestitam ti Marko! Zaslužio si toliku posećenost, zaista!
    U ovom predivnom gradu imam familiju, sa kojom je, babinom i dedinom smrću, kao i njihove braće ovde u Srbiji, svaki kontakt prekinut. „Otputovale“ dve generacije pa nema ko sa njima da kontaktira.
    Pobegli su pre prvog svetskog rata, zato što su bili nazareni. Ovi što su ostali ovde, izašli su iz vere i nastavili da se bore za opstanak. Ni onima u Argentini nije baš bilo najbolje. Pisala sam ja o njima, pa kada pronadjem, poslaću ti link. Bilo je smeha!🙂

  6. #13 od strane Dudaelixir novembar 9, 2011 - 8:52 pm

    *Kad stigneš, ako te ne mrzi, ti pročitaj:
    http://dudaelixir.wordpress.com/2009/09/08/argentino-zemljo-daleka/

    • #14 od strane Marko - Buki blog novembar 9, 2011 - 9:29 pm

      hvala Dudo na cestitkama🙂 interesantno da imas familiju u Buenos Ajresu… Meni je zelja da odem tamo nekada i da naucim da igram tango sa voljenom osobom na ulici i da me bole uvce za sve🙂

      Sad se bacam na citanje ovog tvog clanka🙂

  7. #15 od strane otkacena novembar 9, 2011 - 9:07 pm

    Marko sve čestitke za ovu lepu brojku. Želim ti da se i parice krenu pojavljivati zbog ovog bloga, pa da onda kreneš u osvajanje sveta, putujući i pokazujući svima nama te lepote.

    • #16 od strane Marko - Buki blog novembar 9, 2011 - 9:31 pm

      hehe hvala ti puno na lepim zeljama🙂 sto se tih parica i svega toga…vec sam krenuo malo da radim na nekim stvarima u tom smeru otvaranjem http://www.merakonline.com, to je svojevrsni vodic kroz hranu za glavu dok je ovo cist hedonizam🙂 u prevodu oba su hednoizmi ali ajd kao da napravimo razliku🙂

  8. #17 od strane Abby novembar 10, 2011 - 4:31 pm

    Stunning Buenos Aires photos!! I never tire of La Boca — and I finally got to go this year!

    • #18 od strane Marko - Buki blog novembar 10, 2011 - 9:00 pm

      Wow hope you will write an article with a lot of pictures🙂

  9. #19 od strane Charolija novembar 10, 2011 - 4:45 pm

    Čestitam Buki.🙂 Kada vidim ove fotke dođe mi da se odmah spakujem i otputujem. Divno.🙂

    • #20 od strane Marko - Buki blog novembar 10, 2011 - 9:01 pm

      Svi bi da se spakuju i odmah otputuju hehe🙂 deluje ekstra …nekako mi Argentinci najvise lice Srbima i utoliko mi deluje da bi se super prove🙂

  10. #21 od strane tatjanamb novembar 10, 2011 - 8:50 pm

    Sve cestitke Marko sa zeljom da i na dalje budes uspesan i posecen :OK:😀. Divan prilog😀.

    Hvala sto si me postavio na BLOGROLL. Nisam primetila do sad (izvinjavam ti se), a uzvraticu istom merom :OK:.

    • #22 od strane Marko - Buki blog novembar 10, 2011 - 9:02 pm

      Hvala tebi na lepim zeljama🙂 Sto se tice Blogroll-a …opusteno , samo mi je trebalo da se setim da azuriram najzad🙂

  11. #23 od strane cakulanje novembar 12, 2011 - 7:41 pm

    Čestitam, Marko, i hvala i tebi od srca🙂

    • #24 od strane Marko - Buki blog novembar 12, 2011 - 7:45 pm

      hvala aaaaaa :)))) lalala:)

Ostavite odgovor

