The Muzej #5 – Momo Kapor

Autoportret

Ovaj serijal The Muzej meni je veoma drag i uz slike Starog Beograda čini jedan bookmark , arhivu i mesto u digitalnoj formi gde ćemo svi moći da sačuvamo neke više vrednosti od večnog zaborava ili bar da usporimo taj proces. Kod The Muzej serijala osnovna ideja je bila da se malo kulturno uzdižemo uz velikane slikarstva pre svega domaće, a i da ne zaboravimo i strane umetnike. Muzeji nam ne rade to ne znači da mi sami nećemo napraviti prolaz da dođemo do dela koja stoje iza kapija iznova i iznova restauriranog Narodnog Muzeja koji će se verovatno otvoriti za nekih 10 godina.

Kod izbora umetnika za ovaj serijal sam dvoumio da li sada da stavim Momu Kapora ili Nadeždu Petrović. Pitao sam moju Jelenu šta ona misli  (lepšu polovinu), a ona mi je rekla: ‚‚Momo je bio super lik“. Tako da je odluka pala Momo Kapor (Nadežda će ići najverovatnije u sledećem članku serijala ) čovek koji je bio akademski slikar po profesiji, veliki boem, voleo je kafanu više nego išta , a ostvario se i kao veliki pisac. Uživajte u njegovim delima!!!

Polećemo!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Marko Burazor

Buki blog

, , , ,

  1. #1 od strane otkacena novembar 3, 2011 - 10:32 am

    Momo Kapor, ah, obožavam njegove knjige, posebno Beleške jedne Ane.
    Hvala za post. Baš je lep.

    • #2 od strane Marko - Buki blog novembar 3, 2011 - 11:10 am

      Ma covek je car bio …u svakom pogledu i kao pisac i kao slikar:)

  2. #3 od strane Jassna novembar 3, 2011 - 11:55 am

    ‘Hej, nisam ti pricala!“
    divno!!
    hvala Buki za clanak🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog novembar 3, 2011 - 12:22 pm

      hehe
      ovaj The Muzej mi je nekako poseban kao sto sam naveo iz razloga sto covek u Srbiji nema gde da ode u Muzej ko covek!

  3. #5 od strane Branko Baćović novembar 3, 2011 - 12:43 pm

    Tri put ura za Momu🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog novembar 3, 2011 - 12:46 pm

      I ja kazem isto …:) Kad je neko bio car onda je to bio sa stilom🙂

  4. #7 od strane Mrvica novembar 3, 2011 - 3:29 pm

    Kaporova dela umeju često da budu pravi pravcati melem za dušu! 😉

    • #8 od strane Marko - Buki blog novembar 3, 2011 - 3:40 pm

      meni je on genijalac u svakom smislu reci🙂

  5. #9 od strane Nenad77 novembar 3, 2011 - 3:49 pm

    Bio car i kroz svoja dela ostao car😉

    • #10 od strane Marko - Buki blog novembar 3, 2011 - 4:09 pm

      jest vala🙂

  6. #11 od strane sarah novembar 3, 2011 - 7:14 pm

    Letos sam kupila Kaporove knjige🙂 Bilo je to jedan divan odmor u Beogradu i bravo za vas odabir!!!
    Uzivanje je doci na tvoje stranice!!!

    • #12 od strane Marko - Buki blog novembar 3, 2011 - 10:27 pm

      Trdum se komsinice …jer cilj mi je da ovde napravim kutak vecine stvari koja nam fali u zivotima, a hrani nam glavu i dusu🙂

  7. #13 od strane agroekonomija novembar 5, 2011 - 5:49 pm

    Hvala autoru na ovakvom izboru umetnika i njegovih dela.

    • #14 od strane Marko - Buki blog novembar 5, 2011 - 5:54 pm

      autor se zahvaljuje🙂

  8. #15 od strane malabreskva novembar 5, 2011 - 10:32 pm

    Zaista je bio veliki umetnik. Hvala na divnom tekstu

    • #16 od strane Marko - Buki blog novembar 6, 2011 - 9:04 pm

      Nema na cemu🙂 Jeste bio sjajan🙂 i voleo je kafane koje ja volim🙂

  9. #17 od strane Lola decembar 10, 2011 - 5:21 pm

    читају књигу Мома Капора „Од седам до три“ и не могу да схватим зашто се тако зове ова књига!(

  10. #18 od strane shunjalica januar 15, 2013 - 4:44 pm

    posle 1000 godina zalutala u kulturu.. ta, gde će mi duša?!🙂

    • #19 od strane Marko Burazor januar 15, 2013 - 10:52 pm

      pa mislim stvarno🙂

  11. #20 od strane Учитељ Сале avgust 8, 2013 - 2:24 pm

    Reblogged this on Учитељски блог.

Ostavite odgovor

