Muzika iz filma Flashdance

Ako bi morao da rangiram film sa možda najboljim muzičkim numerama to je sigurno uz Rokija, Prljavi ples i Flashdance. Zašto tako mislim , čućete u  pesmama koje slede.

Uživajte

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , ,

  1. #1 od strane dudaelixir oktobar 31, 2011 - 6:05 pm

    Svi smo se sekli na ovaj film. Muzika je odlična. Ja sam se sekla na glumca, naravno!😉

    • #2 od strane Marko - Buki blog oktobar 31, 2011 - 7:32 pm

      Majkl Nuri pravi alfa muskarac🙂

  2. #3 od strane Nenad77 oktobar 31, 2011 - 6:43 pm

    Mare,zbog ovakvih stvari rado bih nosio majcu- Volim 80-te. Pop muzika iz tog perioda je neprevaziđena.😉 Flashdance-raritet koji opstaje. Pozdrav😉

    • #4 od strane Marko - Buki blog oktobar 31, 2011 - 7:33 pm

      Nenade generalno i 80-te i 90 te su iznedrile vrhunske hitove stvarno sjajna, pa i kod nas ne samo u svetu…posle toga sve ostalo je krs …

  3. #5 od strane Lugar novembar 1, 2011 - 12:01 pm

    Ovog puta neću pisati o favoritima. Sve numere su genijalne. Samo ću se setiti jednog toplog oktobarskog dana 1982. god. kada sam kao brucoš ovaj film gledao u Sava centru (Centar Sava ). Možete zamisliti moje oduševljenje zvukom koji vas sabija u foteli. Za tu priliku instaliran je razglas snage 2 x 40 000 W.

    • #6 od strane Marko - Buki blog novembar 1, 2011 - 12:59 pm

      wow, za zatvoreni prostor tolika snaga …mogu misliti kako je to bilo mocno🙂 Te godine ja sam imao 1 godinu tako da nisam mogao da prisustvujem sa tobom na verujem fenomenalnom dogadjaju…jer ipak flashdance ima neku posebnu jacinu …:)

  4. #7 od strane sarah novembar 3, 2011 - 7:18 pm

    Bravo!! kakvo divno podsecanje.😀
    Koliko puta sam samo odgledala ovaj film 😆

    • #8 od strane Marko - Buki blog novembar 3, 2011 - 10:26 pm

      Ja sam ga gledao mislim 9 ili 10 puta …muzika je stvarno sve hit do hita🙂

Ostavite odgovor

