V for Vendetta

Sinoć sam u kasne večernje sate uzeo da gledam film koji sam već gledao tamo neke 2007-me , ali bila je bioskopska kopija i to je bilo prvo gledanje (to važi za filmove koji mi se svide , prvo gledanje tj.). Ovog puta je DVD kopija i film od kojeg zastaje dah, na svaku rečenicu sam obraćao pažnju jer toliko nekih mudrosti čovek može da uhvati u ovom filmu da mu se samo sve jače i jače stvara osećaj da ga odgleda i treći put. Nek prođe malo vremena pa će biti trećeg puta.

Film su režirala braća  Vehovski mnogo poznatija po stvaranju triologije Matriks koja je sa ove vremenske distance serijal koji je pomerio granice u korišćenju tehnologije za potrebe filma. Nema šta skidam kapu, pogotovu za prvi deo. Jedini problem ovog njihovog sledećeg filma je što je ispao  mnooogo jači nego Matriks i daje gledaocu mnogo više poruka nego neki drugi film. Glavni glumci su Hugo Weaving ili ti Gospodin Smit iz Matriksa čovek koji svojom glumom sve ostavlja bez daha i osoba koja je otvorila FEST 1997 (našao sam taj podatak na IMDB) i sad već gigant od glumice Natali Portman (prati stope moje omiljene Meril Strip polako ali sigurno prvi Oskar je tu već ) koja se za potrebe ovog filma ošišala na ćelavo (kad bi se neki naš glumac ošišao na ćelavo hehe) i jedan od najboljih irskih glumaca Stephen Rea.

Kao i uvek neću vam mnogo otkrivati o filmu kako vam ne bi pokvario užitak gledanja filma , jer onda možete da pročitate blog post  i da ne gledate film uopšte i šta ste dobili , pampur…niste gledali film.

Radnja filma se dešava u bliskoj budućnosti u Londonu koji je pod tiranijom jedne partije kojom rukovodi Kancelar i u državi vlada neka vrsta vanrednog stanja sa policijskim časom. Vanredno stanje uvedeno kao odgovor na katastrofe koje su pogodile Britaniju. U celom tom haosu jedna naizgled obična devojka sticajem nesrećnih okolnosti upoznaje V koga igra Hugo Weaving , osobu sa maskom koja biva žigosana kao ozloglašeni terorista. V pokušava da digne Britaniju i njen narod iz letargije i pridruži mu se u jednoj istorijskoj bitci za slobodu. U međuvremenu neke račune V mora da naplati šre nego što probudi narod na istorijsku borbu na koju se čeka 400 godina.

Uživajte malo u deliću Čajkovskog i uvertire iz  veoma mocne 1812 koja je zaštitni znak ovog filma.

Marko Burazor

Buki blog

, , , , , , , ,

  1. #1 od strane Internet i Marketing oktobar 24, 2011 - 6:38 am

    Nisam gledala ovaj film, ali moraću. Natalie Portman me je oduševila svojom glumom u Gojinim utvarama, pa čim vidim njeno ime u nekom filmu, odmah mi deluje dobro.
    A pošto je muzika Čajkovskog zaštitni znak filma – ne može biti loše!🙂

    • #2 od strane Marko - Buki blog oktobar 24, 2011 - 12:00 pm

      film je meni ekstra , samo obrati paznju na recenice koje se izgovaraju u filmu🙂

  2. #3 od strane tatjanamb oktobar 24, 2011 - 6:31 pm

    Prema tvom opisu film deluje vrlo interesantno (nisam ga jos gledala), a citajuci post jedna od pomisli mi je bila da bi mozda i nama trebao jedan Mister V…😀

    • #4 od strane Marko - Buki blog oktobar 24, 2011 - 6:56 pm

      nama bi nazalost trebalo vise od jednog mister V🙂

  3. #5 od strane agroekonomija oktobar 24, 2011 - 6:41 pm

    Ni ja nisam gledala ovaj film, ali hoću. Tako si ga lepo najavio u ovom tekstu, da bi bio propust ne videti ga.

    • #6 od strane Marko - Buki blog oktobar 24, 2011 - 6:57 pm

      Cim toliko ljudi nije gledalo film , znaci da nisam promasio temu🙂

  4. #7 od strane otkacena oktobar 25, 2011 - 2:38 pm

    Gledala sam ovaj film, ali davno, i to sa nekog jako lošeg snimka/pirata. Možda da ga opet pogledam, ali sad u boljem formatu.🙂

    • #8 od strane Marko - Buki blog oktobar 25, 2011 - 2:49 pm

      da je ostavio los utisak sumnjam da bi trazila bolju kopiju🙂

      • #9 od strane otkacena oktobar 26, 2011 - 8:58 am

        Loš ili dobar utisak, hm, stvarno se ne sećam kako sam film doživela. Znam samo da smo svi koji smo ga tad gledali, bili ljuti na prodavca tog pirata, jer je snimak baš bio loš, a prevod još lošiji. Srećom postoji taj Rapidshare, pa se može sve naći, duša zaželi, a internet nađe.

  5. #10 od strane Nenad77 oktobar 26, 2011 - 4:11 pm

    V kao VENDETA, odličan film, mnogo mi se dopao. Ljubiteljima SF sigurno će se svideti. Pozdrav prijatelju😉

    • #11 od strane Marko - Buki blog oktobar 26, 2011 - 6:03 pm

      Znaci nisam omasio🙂 Poz i cujemo se🙂

  6. #12 od strane Marko - Buki blog oktobar 26, 2011 - 6:03 pm

    Znaci nisam omasio🙂 Pozdrav i cujemo se🙂

  7. #13 od strane Tatjanamb oktobar 26, 2011 - 7:29 pm

    @ Nenad77 – Ako je u pitanju SF, trebalo bi da mi se dopadne. Uglavnom volim ovaj zanr.

    Ne znam da li je Matriks takodje SF ali mi taj film nije „legao“. Cak ga nisam ni odgledala ljudski.

  8. #14 od strane Branko Baćović oktobar 27, 2011 - 2:02 pm

    Matriks je film o nama samima, o naši pridobijenim uzorcima ponašanja i načinima mišljenja. Večita borba ega, mentala i naše duše…🙂

    • #15 od strane Marko - Buki blog oktobar 27, 2011 - 3:19 pm

      Matriks je film koji je dobio kultni status i to ce ostati, pre svega zbog svoje originalnosti po meni…

      • #16 od strane tatjanamb oktobar 28, 2011 - 9:48 am

        Uopste ne sumnjam. Moguce da se nisam dovoljno udubila u film pa sam stekla pogresan utisak. Pokusacu ponovo da ga odgledam i vidim kako bih ga sad dozivela. A mozda je sve stvar ukusa – nesto nam se dopadne, nesto ne. Provericu se, u svakom slucaju😀.

  9. #17 od strane cakulanje oktobar 28, 2011 - 9:19 pm

    Meni je intrigantan naslov, a Natali mi je toliko lepa, pa i ćelava. Nisam znala da su te njene slike koje sam videla iz tog filma. Sad znam. Opet, zahvaljujući tebi.

    • #18 od strane Marko - Buki blog oktobar 28, 2011 - 9:36 pm

      hehe ja kad nekog gotivim onda gotivim od glumaca a Natali je jedna od tih osoba..ponovicu se …ali kupila me je jos u Leon Profesionalcu kad je kao klinka odigrala za Oskara…dok kod muskaraca mi je omiljeni i najgotivniji Kristjan Bejl , ima posvecen clanak njemu Betmen voli sarmu (ozenjen srpkinjom i uyeo pravoslavlje ) nas zet🙂

      • #19 od strane cakulanje oktobar 28, 2011 - 9:50 pm

        Puno toga ja naučim od tebe, hehe🙂 Nema zbora, pravi si zaljubljenik u filmove i to je divno!🙂

      • #20 od strane Marko - Buki blog oktobar 28, 2011 - 9:57 pm

        hvala🙂

  1. V for Vendetta | www.blogovnik.com

Ostavite odgovor

