Classical moods #1

Otvaramo novi segmment ovog Bloga meni jedna od najomiljenijih vrsta muzike, klasična muzika. Probraću po epizodi ovog serijala da vam predstavim samo po koju kompoziciju (mozda u prvom članku bude 5 hehe) tako da bi stvarno mogli da gustirate i uživate u ukusu onoga što vam se serviara na Buki blogu. Nadam se da neće biti oporog ukusa🙂

, , , , ,

  1. #1 od strane Branko Baćović oktobar 17, 2011 - 10:53 am

    Ako se dobro sećam, kada sam svirao u Omladinskoj filharmoniji, mislim da smo i Vltavu svirali hehe

    • #2 od strane Marko - Buki blog oktobar 17, 2011 - 11:08 am

      Nadam se da ti se svidja izbor u ovom prfom delu🙂 ja mislim da na kompu imamm preko 500 kompozicija

  2. #3 od strane dudaelixir oktobar 17, 2011 - 11:22 am

    Mogu ti reći da sam se ježila na svaku od ovih kompozicija. Fantastične su, mada ja glasam za Shostakovicha I Čaikovskog. Oni su mi nekako nejviše legli!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog oktobar 17, 2011 - 12:55 pm

      verujem …meni nekako ruski kompozitori najvise leze i italijanski drago mi je da si se jezila🙂

  3. #5 od strane rebelyell oktobar 17, 2011 - 12:34 pm

    Buki ja sam počela da slušam klasičnu muziku odskora.Čula sam da se slušanjem Mocarta povećava inteligencija,ali iskreno na mene deluje suprotno😛

    • #6 od strane Marko - Buki blog oktobar 17, 2011 - 12:56 pm

      povecava se inteligencija posebno kad radis na necemu …ne samo Mocarta🙂 on je nekako najpitkiji od kompozitora pa zato ali slusaj malo neke energicnije kompozicije pa da vidis sta se zove sueper inteligencija🙂

      • #7 od strane Internet i Marketing oktobar 18, 2011 - 5:43 pm

        Skroz si u pravu, mada je meni nekako najpitkiji Betoven, ali Čajkovski i Verdi su mi vrh.

      • #8 od strane Marko - Buki blog oktobar 18, 2011 - 5:53 pm

        Ma svi su oni careve veruj mi bice Betovena isto dosta …gotivim ga bas bas pogotovu violinske kompozicije🙂

  4. #9 od strane cakulanje oktobar 19, 2011 - 8:30 pm

    Oduševljena!!

    dodajem i Bramsa, šta fali😆 iako to niko nije tražio, al’ kad je lepo, lepo, ništa ja tu ne mogu🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog oktobar 19, 2011 - 8:55 pm

      samo ti dodaj niko se ne buni🙂 Ne brini se bice u nastavcima dosta Bramsa bas bas od Madjarskih igrara 1,5, 8 do violinskih conerata sve ja to imam u glavi …treba da bude 20 nastavak bar🙂 jer kad je kvalitet to je kvalitet🙂

  5. #11 od strane agroekonomija oktobar 25, 2011 - 8:00 pm

    Divan valcer Bramsa.

  6. #12 od strane agroekonomija oktobar 25, 2011 - 8:01 pm

    Njegova je muzika nežna, osećajna.

    • #13 od strane Marko - Buki blog oktobar 25, 2011 - 9:10 pm

      Jeste sjajna !!!!!!

Ostavite odgovor

