Best of Čola #1

Ma ne može bez mog omiljenog pevača pa to ti je🙂 Kad sam i  kurtu i murtu stavljao na plejlistu ovde na Buki blog-u, e jbg moram i mog naj naj omiljenijeg pevača i po meni jedinu pravu neukaljanu zvezdu sa ovih prostora! Pošto čovek ima toliko hitova, ovaj članak će biti iz nekoliko delova:) Možda ćete primetiti neke pesme koje možda niste čuli, to je sa albuma Zdravko gde je pesma Oj Devojko Selen Velen najveci hit, inače prva kaseta koju sam dobio u životu sa 7 godina, i misterija je rešena zašto mi je Čola u krvi, sve ide iz detinjstva🙂

Marko Burazor

Buki blog

, , ,

  1. #1 od strane sarah oktobar 7, 2011 - 3:49 pm

    „Sinoc nisi bila tu“, sa MIlenom Dravic i Draganom Nikolicem, o Boze ovo nisam dugo videla🙂
    divno!
    Ova iz 2010 mi je nekako promakla, pa cu ti je ukrasti i stvaiti jednom na blog😉
    Slazem se, da je on jedna prava velika zvezda, pravi gospodin !
    „Jedina“- je nezna i divna…. ma, obozavam ga😀
    pustam cesto na kucnim okupljanjima austrijancima, zdravka😀
    …pa“ svadbarskim sokakom“… casa crnog vina i uzivancija …
    Divno Marko, uzivam …:D

    • #2 od strane Marko - Buki blog oktobar 7, 2011 - 4:13 pm

      E bas mi je drago🙂 Da pokazes austrijancima sta je muzika🙂 Ja bukvalno imam sve njegove pesme i ma sta reci , on je kalup kako se bude zvezda🙂 Drago mi je da sam te podsetio nekih pesama🙂

  2. #3 od strane Nenad77 oktobar 7, 2011 - 3:54 pm

    Stvarno muzika za uši,u svakom pogledu.LEGENDA BIO I OSTAO. Samo dvoje ljudi kod nas može da napuni MARAKANU😀

    • #4 od strane Marko - Buki blog oktobar 7, 2011 - 4:14 pm

      Legenda ,a li prava🙂 I da samo dvoje ljudi moze da napuni Marakanu🙂

  3. #5 od strane dudaelixir oktobar 7, 2011 - 8:26 pm

    Samo jedan je Čola!🙂

    • #6 od strane Marko - Buki blog oktobar 9, 2011 - 7:10 pm

      Jeste Dudo , Jedan je Cola🙂

  4. #7 od strane Branko Baćović oktobar 7, 2011 - 10:17 pm

    Haha… ja sam prvo dobio Ljupku Dimitrovsku🙂 i mislim da je pevala sa Mikijem Jevremovićem, ako se ne varam…

    • #8 od strane Marko - Buki blog oktobar 9, 2011 - 7:13 pm

      Poznato mi nesto zvuci ali ne znam ko je doticna🙂 za Mikija vec znam:)

  5. #9 od strane Plava Baklava oktobar 8, 2011 - 5:52 am

    Fantazija za jesenje subotnje i bilo koje drugo jutro🙂. Prošle jeseni bio je njegov koncert u Pragu, vodila sam dve Čehinje. One su bile preneražene, a ja sam taaaaaako beskrajno uživala. Zaista je sjajan! Moje Baklavče je sa 4 godine stalno tražio da mu pevam „Zagrli me oko vrata“ i ostade nam to naša mala himna🙂.

    • #10 od strane Marko - Buki blog oktobar 9, 2011 - 7:13 pm

      Hehee , meni je favorite pesma Ti mozes sve al jedno ne🙂

  6. #11 od strane Lugar oktobar 8, 2011 - 8:53 am

    Buki, dobar ti je odabir. Zdravko ima i više pesama koje zaslužuju da se nađu u ovoj „retrospektivi“. Dao bih svoj dorinos:

    Jedna od najlepših ljubavnih pesama –

    Ovu mnogo volim-

    Za ovu sam emotivno vezan🙂

    • #12 od strane Marko - Buki blog oktobar 9, 2011 - 7:11 pm

      Lugare, ti verujem nisi shvatio sta je pisac hteo da kaze🙂 Ove pesme sam ostavio za clanke Best of Cola #2,#3, #4🙂 Bice one na repertoaru ne brini se🙂 April u Beogradu je po meni najbolja pesma svih vremena🙂

      • #13 od strane Lugar oktobar 10, 2011 - 8:06 pm

        Izvinite braćo Buki.. Izgleda da sam malo glup, jer moga bi da shvatim serijal „Najlepše žene sveta“ u 100 pa čak i u 1000 epizoda, al ne mogu da shvatim „Pesme Čole u 10 nastavaka“🙂

      • #14 od strane Marko - Buki blog oktobar 10, 2011 - 8:10 pm

        hehe Pesme Cole u 10 nastavaka , naravno bice manje nastavaka su namerno koncipirane da bi se gustirala svaka pesma🙂 jer ako stavim 20 30 pesama na jednom mestu, onaj ko pogleda clanak ce da pusti svaku drugu i to nece biti to, ovako svaka ima posebno mesto🙂 Svaki legendarni hit njegov ce biti rasporedjen po serijalu nekom , kako bi svakia imao taj specifican zacin koji daje ukus🙂

  7. #15 od strane malabreskva oktobar 10, 2011 - 5:52 pm

    Glasam za Svadbarski sokak.
    Više sam volela stare pesme… Ali desi mi se da zapevam i novije. Uvek kad sam u nepoznatom mestu uhvatim sebe da pevušim : Koji je ovo grad, koje je ovo mesto…

    • #16 od strane Marko - Buki blog oktobar 10, 2011 - 6:09 pm

      hehe bice i starijih pesama , namerno sam poceo clanak sa novijim pesmama🙂 moram da cuvam najbolje za kraj🙂 Svadbarskim sokakom je bas pesma za sva vremena

  8. #17 od strane Violeta oktobar 12, 2011 - 3:37 pm

    Skoro sam bila na njegovom koncertu i vredelo je…🙂

    • #18 od strane Marko - Buki blog oktobar 12, 2011 - 8:27 pm

      bio sam i ja i koferche i koferche🙂 Ma Cola je car!!!

  9. #19 od strane shunjalica oktobar 16, 2011 - 8:50 am

    muzika je ta koja traje, ali u ovom slučaju i Čola je čovek koji traje!🙂

    • #20 od strane Marko - Buki blog oktobar 16, 2011 - 8:44 pm

      Cola je bre covek sa stilom🙂

Ostavite odgovor

