Top 10 movie posters

Ono što prati svaki film je filmski poster. Deset najboljih prema Buki blogu su u ovom članku!

Uživajte!

10.Last Detail

9.Chinatown

8.American Beauty

7.Identity

6.Rocky

5.Apocalypse now

4.Lost in Translation

3.Pulp Fiction

2.Schindler`s list

1. Breakfast at Tiffanys

, , , , ,

  1. #1 od strane Nenad77 oktobar 6, 2011 - 5:53 pm

    Marko moji glasovi svakako idu na ROKIJA i ŠINDLEROVU LISTU😉

  2. #2 od strane Marko - Buki blog oktobar 6, 2011 - 6:07 pm

    Pribelezeno🙂

  3. #3 od strane dudaelixir oktobar 6, 2011 - 9:03 pm

    Odličan izbor!🙂

    • #4 od strane Marko - Buki blog oktobar 6, 2011 - 9:44 pm

      Drago mi je da sam pogodio🙂

  4. #5 od strane cakulanje oktobar 7, 2011 - 1:26 am

    Ideja ti je prava!

    • #6 od strane Marko - Buki blog oktobar 7, 2011 - 1:57 am

      Ja i moje ideje🙂 u mojoj glavi je non stop neka vrsta kreativnog haosa🙂 Uvek ponavaljam …ko cuje moju playlistu muzike prekrsti se levom… LAbudovo Jezero, Elvis, Cola ,Metalica, Ceca, Toma Zdravkovic, Stonsi…:) Tako smo dosli i do ovog clanka sa posterima🙂

  5. #7 od strane otkacena oktobar 11, 2011 - 8:35 am

    „Doručak kod Tiffanija“ je stvarno vrhunski poster koji nikad neće biti zaboravljen.

    • #8 od strane Marko - Buki blog oktobar 11, 2011 - 11:06 am

      Meni je taj poster na prvom mestu kao sto i vidis🙂

  6. #9 od strane shunjalica oktobar 16, 2011 - 8:56 am

    zajednički detalj za skoro pola je cigareta!🙂
    like za ideju!🙂

    • #10 od strane Marko - Buki blog oktobar 16, 2011 - 8:44 pm

      nisam obracao na cigarete s obzirom da sam nepusac🙂 slucajno🙂

  1. A great concept? | hothotblogs.info - 4

Ostavite odgovor

